Serviciul E.ON eBooking a fost extins în toate magazinele și punctele de lucru E.ON, accesul clienților fiind realizat exclusiv în baza unei programări prealabile pentru toate operațiunile care necesită interacțiunea cu agenții E.ON, informează reprezentanții companiei.
Măsura are în vedere îmbunătățirea confortului clienților, care vor evita timpii de așteptare la vizita în magazinele E.ON, fiind asigurat un flux adecvat de clienți pentru o deservire corespunzătoare și pentru soluționarea solicitărilor într-un timp optim.
Programările se fac parcurgând următorii pași:
• se accesează pagina https://www.eon.ro/programare-online;
• se selectează magazinul, se introduc datele personale și datele programării;
• clienții primesc prin e-mail codul programării;
• clienții se prezintă în magazin, în ziua și la ora aleasă;
• clienții introduc codul programării în aparatul de emitere tichete și sunt preluați imediat de către un consultant E.ON.
Aplicația oferă posibilitatea alegerii unei zile și a unui interval de timp optim pentru solicitant. Totodată, serviciul permite anularea/modificarea unei programări deja efectuate.
Nu este nevoie de programare pentru clienții care vizitează magazinele E.ON în scopul plății facturilor prin intermediul robotului BRD sau pentru cei care doresc să efectueze operațiuni folosind serviciul MyOffice.
Ca alternativă la vizita în magazin, clienții pot contacta reprezentanții E.ON pentru rezolvarea solicitărilor și de la distanță prin:
• accesarea contului E.ON Myline pe eon.ro/myline sau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, non-stop, care nu necesită interacțiunea cu agenți E.ON;
• serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri generice;
• apelarea Call Centerului la 0265 200 900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, tarif normal din orice rețea.
Mai multe informații privind produsele și serviciile E.ON Energie România pot fi obținute accesând: www.eon.ro.
Comentarii