Despre Ziarul de Roman

Cine suntem?

O echipă tânără, de oameni pentru care viața celor din jur contează. Ziarul de Roman nu este o simplă publicație, de vânzare în fiecare dimineață la chioșcurile de presă. Este o stare de spirit, este lupta de fiecare zi a jurnalistului care crede în misiunea nobilă a meseriei sale și are convingerea că semenii săi merită mai mult.

Ziarul de Roman a apărut pe piaţa presei locale în mai 2002, din nevoia de libertate şi independenţă a unor oameni, din nevoia de a relata obiectiv evenimentele. Ziarul de Roman are misiunea să informeze corect şi la timp cititorii. În fiecare zi, durerile cititorilor sunt şi durerile noastre, pe care le transformăm, cu profesionalism şi echilibru, în semnale de alarmă. Am fost incomozi, am deranjat, dar nu am făcut paşi înapoi în faţa ameninţărilor. Prin dumneavoastră, cei care vă începeţi dimineţile cu noi, am devenit o voce în comunitate. Ziarul de Roman rămâne mereu o provocare pentru cititorii care îşi pot face auzită vocea, pentru autorităţile care trebuie să înveţe să ia în seamă nevoia cetăţeanului, şi pentru noi, cei care ne dedicăm priceperea, talentul şi experienţa semenilor noştri. Ziarul de Roman este şi va rămâne al oamenilor care cred cu adevarat în dreptate, în adevăr şi în libertate.

Ziarul de Roman prezintă informaţii din municipiul Roman şi cele circa 30 de localităţi rurale învecinate, alături de informaţii din întreg judeţul Neamţ, acoperind toate domeniile de interes: social, politic, învăţământ, sănătate, cultură, economie, sport. Materialele sunt redactate într-un stil dinamic, echilibrat şi după o atentă documentare. Ziarul de Roman face parte, ca valori, dintr-o reţea de ziare cotidiane, alături de Ziarul de Iaşi, Ziarul de Bacău şi Ziarul de Vrancea.

Oamenii care contribuie zi de zi la existenţa acestui ziar pe piaţa împărtăşesc valori comune, ce au dus la coeziunea echipei şi la eficienţa acesteia. Valorile comune au însemnat: independenţă faţă de ingerinţele politicului şi economicului, entuziasm, voinţă de a scoate un produs de calitate – indiferent de conjunctura nefavorabilă, pasiune pentru muncă, dinamism, responsabilitate, spirit de echipă, ataşament faţă de idei, perseverenţă şi pasiunea pentru rezultate, lucrul bine făcut şi dorinţa de a fi cei mai buni. Toate acestea, cu sacrificii personale (mai ales de timp) şi cu dozarea interesului personal cu cel organizaţional.

Organizare

Ziarul de Roman este structurat în două departamente, care colaborează în permanenţă pentru atingerea unui obiectiv comun: satisfacerea nevoii de informare a cititorilor:

  • Redacţia – care se ocupă de partea de concepere a ziarului, de culegerea informaţiilor şi redactarea acestora;
  • Departamentul de Mare şi Mica Publicitate – oferă clienţilor o gamă completă de publicitate, concepere de reclame şi promovarea acestora în paginile ziarului;