Primăria Roman organizează concurs de ocupare, pe perioadă nedeterminată, a două posturi, pentru care nu se cer studii superioare. Este vorba despre un post de arhivar și de un post de conducător autospecială la Formaţia intervenţie pentru situaţii de urgenţă.
Pentru postul de arhivar se cer studii medii liceale, iar pentru postul de conducător autospecială se cere să fie absolvent de școală profesională, să dețină carnet de conducere categoria B și să aibă o vechime în muncă minim 10 ani. Dosarul de concurs se depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până la data de 23 octombrie, ora 16:00, la Serviciul resurse umane, salarizare din cadrul Primăriei Municipiului Roman – camera 21.
Selecţia dosarelor de înscriere se face în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor. Proba scrisă pentru ambele posturi se va susține pe 2 noiembrie.
Comentarii