Pe 25 octombrie, Atelierul Digital Google revine la Roman, permițându-le celor interesați să afle mai multe prin intermediul acestui program de training de digital din România, precum și informații legate de modul în care se poate dezvolta o afacerea. Invitatul acestei ediții va fi Dragoş Smeu – general manager la „Mavericks. The Agency”. Evenimentul va începe la ora 14.30, la Colegiul Național „Roman-Vodă”.
„Cursul se va desfășura în Aula «Garabet Ibrăileanu», va avea o durată de aproximativ 3 ore și va fi bazat pe un studiu de caz făcut asupra unei companii reale, iar în cadrul acestuia vor fi abordate subiecte precum: cum să realizezi o strategie pentru Social Media, elementele de bază ale unui website și optimizarea lui sau cum setezi o campanie Google AdWords. Dragoş Smeu, General Manager la Mavericks. The Agency, are peste 8 ani experiență în performance media și marketing online. Este specializat în PPC marketing și trainer certificat Google AdWords. Printre clienții pentru care a lucrat se numără magazine online mari precum elefant.ro, covera.ro, dacris.net, dar și branduri consacrate precum Catena, Mega Image, Milupa sau Toyota. Atelierul Digital Google face parte din inițiativa la nivel europeană Growth Engine, prin care Google își propune să ajute tinerii să își dezvolte afacerea, cariera sau pur și simplu încrederea în forțele proprii. După cursul offline, poți continua cursul online (care este la rândul lui gratuit), iar după parcurgerea celor 23 de module de învăţare poți da examenul în urma căruia vei obţine certificarea aprobată de Google şi IAB Europa”, au precizat organizatorii.
Evenimentul este organizat de Fundația Leaders, cu susţinerea Google România, în parteneriat cu organizația KULT Hub. Informații suplimentare despre program pot fi obținute și accesând adresa: http://atelieruldigital.com.
Comentarii