Campanie de prevenire a consumului de alcool în rândul adolescenţilor

Campanie de prevenire a consumului de alcool în rândul adolescenţilor

Dimensiune text

campanie alcoolUNICEF şi Ministerul Sănătăţii au lansat campania „Chiar şi o dată e prea mult”, care are rolul de a atrage atenţia adolescenţilor asupra unor consecinţe imediate ale consumului de alcool.

Campania are două componente, una naţională care este lansată săptămâna aceasta şi care include spoturi de radio, de TV şi postere, şi o componentă de intervenţie locală, care se va demara abia din luna mai şi care presupune comunicarea interpersonală.

Campania “Chiar și o dată e prea mult” are rolul de a atrage atenția adolescenților asupra unor consecințe imediate ale consumului de alcool, chiar și ocazional. Campania este necesară pentru a răspunde fenomenului tot mai răspândit de consum de alcool în rândul adolescenților și pentru a oferi informații relevante, care să demitizeze unele dintre credințele care încurajează consumul de alcool.

Campania de prevenire a fost lansată în parteneriat cu Ministerul Sănătăţii, Ministerul Tineretului şi Sportului, Institutul Naţional de Sănătate Publică şi Consiliul Naţional al Elevilor.

 

 



COMENTARII

WORDPRESS: 0