Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Neamț informează că, potrivit noilor precizări din OUG nr. 32/2020, pe perioada stării de urgență instituite prin Decretul nr.195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, obligația prevăzuta la art. 41 alin.(1) lit.a) din Legea nr.76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare, nu se aplică.
Acest lucru înseamnă că, în perioada stării de urgență, persoanele care beneficiază de indemnizație de șomaj nu au obligația se se prezinte lunar la agenția pentru ocuparea forței de muncă la care sunt înregistrate pentru a primi sprijin în vederea încadrării în muncă (viza lunară), a precizat directorul executiv al AJOFM Neamț, Daniel Chirilă.
Informații suplimentare se pot obține la:
- Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Piatra Neamț, telefon 0233/219514, e-mail: maria.alistar@nt.anofm.ro;
- Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Tîrgu Neamț, telefon 0233/790583, e-mail: ramona.radu@ntl.anofm.ro ;
- Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Roman, telefon 0233/743848 sau 0233/743849, e-mail: alexandra.anghel@ntl.anofm.ro .
Comentarii