Prima paginăActualitateRoman

Se caută inspector pentru Biroul de Evidenţă a Persoanelor

Dimensiune text

Primăria Roman organizează concurs de recrutare în vederea ocupării, pe perioadă nedeterminată, a unui post vacant de inspector debutant I, la Biroul evidenţa persoanelor, Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Roman.

Candidaţii trebuie să fie absolvenţi de studii superioare de licenţă, absolvite cu diplomă şi să aibă cunoştinţe de operare calculator de nivel mediu.

Dosarele celor interesaţi trebuie să conţină formularul de înscriere, afişat pe site-ul oficial al Primăriei, copia actului de identitate, copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, cazierul judiciar, adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare şi declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu au desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Citește și:   Reținuți de polițiști pentru tâlhărirea unui minor pe o stradă din Roman

Dosarele se depun până la data de 12 august 2014, ora 16.00, la camera 21 – Serviciul resurse umane, salarizare, din sediul Primăriei Roman.

Pe 14 august, la ora 10, va avea loc o probă de testare a cunoştinţelor informatice, pe 26 august va avea loc proba scrisă, iar pe 28 august va fi ultima etapă – interviul.

Partajează articolul
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

COMENTARII

WORDPRESS: 0