Prima paginăEconomie

Romaşcani pe post de clienţi fantomă

Dimensiune text

O societate vrea să angajeze romaşcani pe post de clienţi misterioşi. Aceştia au sarcina de a testa serviciile oferite de marile lanţuri de magazine.

Romaşcanii pot face cumpărături în marile lanţuri de magazine şi chiar pot fi plătiţi pentru acest lucru. Societatea Phantom Shoping recrutează romaşcani şi nu numai pe post de clienţi misterioşi pentru restaurante, supermarket-uri sau companii de distribuire a aparaturii medicale. Această societate oferă servicii profesionale de mystery-shoping în România din anul 2006. În România, primele firme de mystery shopping au apărut în anul 2004, în timp ce în SUA această activitate se practică din anii ’40, existând, chiar, şi asociaţii profesioniste ale clienţilor misterioşi.

„Scopul mystery-shopping-ului este de a îmbunătăţi serviciile pe care o firmă le oferă clienţilor săi. În urma studiului, pe care îl face clientul misterios, firma angajatoare identifică minusurile din servire şi decide ce măsuri trebuie luate: dacă este nevoie de cursuri de perfecţionare în rândul angajaţilor, dacă este nevoie de o mai bună organizare a produselor pe rafturile magazinului sau de o schimbare a etichetelor cu preţuri pentru o mai bună vizibilitate. Clientul misterios vizitează diverse magazine, joacă rolul unui client real, interesat de achiziţia unor produse sau servicii, însă pe parcursul vizitei evaluează angajaţii, abilităţile lor de vânzare, aspectul interior şi exterior al magazinului. După realizarea vizitei, completează un chestionar, oferind informaţiile observate în timpul vizitei realizate. Partea interesantă a acestei activităţi este că se primeşte un scenariu, pe baza căruia Clientul Misterios este pus în diverse situaţii de cumpărare”, explică Mădălina Pleşu, din cadrul Phantom Shoping.

Scenariile sunt simple. De exemplu, Clientul Misterios poate să facă o vizita la un magazin de retail. Pe lângă faptul că trebuie să urmărească aspecte legate de curăţenia din magazin, Clientul Misterios trebuie să observe şi atitudinea angajatului faţă de el, numele angajatului cu care a interacţionat sau numele angajatului pe care l-a avut numai de observat, aspectul fizic al angajaţilor, de exemplu culoarea, lungimea părului, înălţimea, statura.

Pentru a fi siguri că evaluatorul îşi face treaba, el trebuie să achiziţioneze un produs de valoare minimă şi este foarte important să păstreze bonul, pentru a demonstra că a fost la locaţia stabilită. În plus, în chestionarul pe care îl va completa trebuie să descrie exact cum s-a desfăşurat discuţia cu angajatul sau angajaţii cu care a interacţionat.

Astfel, oricine poate fi Client Misterios dacă are minim 18 ani, spirit de observaţie dezvoltat, dacă are o memorie bună, capacitatea de a respecta termenele limită, acces permanent la internet şi cunoştinţe de bază în utilizarea calculatorului. Preţul variază între 30 şi 50 de lei pentru fiecare vizită, dar se pot obţine şi alte beneficii. „În oraşe precum Roman, Piatra Neamţ, dar şi în oraşele mari ca Iaşi, Bacău, desfăşurăm proiecte la magazine de retail, încălţăminte, produse medicale. În zona Moldovei, ne confruntăm cu mari dificultăţi în a găsi persoane disponibile să realizeze astfel de vizite. Ceea ce ne dorim este să facem cunoscută această activitate”, a mai spus Mădălina Pleşu.

Pentru a obţine mai multe informaţii despre această activitate aveţi la dispoziţie numărul de telefon 0723 752 490, adresa de email: mp@phantomshopping.ro, sau la adresa  https://www.facebook.com/mysteryshoppingromania .

Partajează articolul

COMENTARII

WORDPRESS: 0