Prima paginăEducatie

Preşcolarii pregătesc noul an şcolar

Dimensiune text

Activitatea la care au participat preşcolarii de la Grădiniţa nr. 6 a reprezentat un schimb de idei şi de practici didactice.

Preşcolarii educatoarei Adriana Ştefan, de la Grădiniţa cu program prelungit nr. 6 din Roman, au avut, joi, 7 mai, lecţie deschisă. Educatoare din Roman şi din împrejurimi au participat la cercul pedagogic găzduit de grădiniţă, o modalitate eficientă de formare pentru dascăli, deoarece are în componenţă schimbul de practici şi presupune actualizarea procedurilor de lucru.

gradi 0216 educatoare au participat la o activitate integrată care a avut ca scop transmiterea şi asimularea de cunoştinţe. Educatoarea Adriana Ştefan le-a propus copiilor un joc care a inclus despărţirea în silabe a cuvintelor, formarea de propoziţii cu acestea şi identificarea locului unor cuvinte date în propoziţie. „Un băiat, pe care copiii l-au numit Ştefan, trebuie să se pregătească de începerea anului şcolar. Băiatul trece pe la diverse magazine pentru a-şi procura tot ce are nevoie pentru noul an şcolar”, este scenariul după care s-a desfăşurat activitatea. Lecţia a fost interactivă, preşcolarii răspunzând la toate întrebările educatoarei. Răspunsurile corecte au fost marcate prin simboluri, cele două echipe participante fiind departajate după întrebări suplimentare.

„Aceste întâlniri au rolul de a căuta subiecte pentru teme noi, mai interesante şi mai incitante din punct de vedere al abordării. Prezenţa colegelor la această activitate a condus la sublinierea aspectelor pozitive – decorarea cu pricepere a clasei şi grădinţei, spiritul de colaborare în echipă, pregătirea la nivel educativ -, precum şi corectarea inevitabilelor scăpări. Prin aceste activităţi, avem ocazia să ne valorificăm propria experienţă, printr-un schimb real de idei şi de practici didactice, să luăm tot ce-i pozitiv şi să aplicăm la clasă”, a precizat educatoarea Viorica Gheorghiescu, coordonatoarea Grădiniţei cu program prelungit nr. 6 din Roman.

COMENTARII

WORDPRESS: 0