Prima paginăNeamt

Ploaie de reclamații împotriva agenților economici

Dimensiune text

Zeci de sesizări și reclamații au fost înregistrate de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor în ultima perioadă. În topul sesizărilor se află cele legate de calitatea produselor alimentare și a serviciilor de telefonie.

 

Agenții economici nu s-au „obișnuit” nici pînă acum să ofere clienților produse și servicii de calitate. O dovadă în acest sens o constituie zecile de reclamații înregistrate în ultima perioadă de comisarii pentru protecția consumatorilor, primite de la nemțenii nemulțumiți de modul în care sînt tratați de cei care le vînd astfel de produse sau servicii.

Din cele peste 150 de reclamații înregistrate de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Neamț, 93 se referă la calitatea serviciilor prestate de agenții economici, iar alte cîteva zeci – la faptul că magazinele comercializează produse de o calitate cel puțin îndoielnică. „Cele mai multe reclamații se referă la calitatea serviciilor de telefonie fixă și mobilă, a serviciilor de internet, precum și la furnizarea energiei electrice. În general, consumatorii se plîng că furnizorii nu respectă clauzele contractuale privind cantitatea și calitatea serviciilor oferite, că aceștia facturează serviciile respective inclusiv pe perioade în care ele nu au fost funcționale sau că furnizorii «încarcă» în mod nejustificat facturile. Am primit, de asemenea, sesizări privind cazuri în care comercianții vindeau produse din carne sau lactate expirate, precum și pește sau preparate din pește cu modificări organoleptice„, a explicat comisarul șef al CJPC Neamț, Gelu Moldovanu.

Romașcanii care se confruntă cu probleme în ce privește furnizarea serviciilor sau cei care descoperă cazuri în care magazinele vînd produse de calitate îndoielnică pot apela gratuit numărul de telefon 0800.080.999.

Partajează articolul

COMENTARII

WORDPRESS: 0