Prima paginăSocialEducatie

Directorii învaţă cum să-şi „vândă” şcoala

Dimensiune text

Inspectorul şcolar pentru management educaţional Ilie Țedli

Inspectorul şcolar pentru management educaţional Ilie Țedli

Managerii unităţilor şcolare din judeţ vor participa la o sesiune de formare pe tema marketingului educaţional.

Inspectoratul Școlar Judeţean Neamţ a pus bazele unei strategii de formare a managerilor de şcoli, din care să nu lipsească o componentă de marketing educaţional. Cu alte cuvinte, aceştia vor învăţa cum să-şi promoveze oferta educaţională pentru a atrage cei mai buni elevi, cum să facă şcoala vizibilă în comunitate şi cum să-şi promoveze iniţiativele şi proiectele.

„La nivelul Inspectoratului Școlar Judeţean Neamţ s-a luat iniţiativa de a oferi managerilor de şcoli o metodă de formare alternativă la cea obişnuită reprezentată de cursurile existente la nivel naţional şi de întâlnirile semestriale cu directorii, pe care le organizăm conform calendarului Ministerului Educaţiei. Suntem la cea de-a doua sesiune de formare, tema ce va fi dezbătută în acest an fiind una solicitată de majoritatea managerilor din judeţ. Necesitatea abordării acestui domeniu a fost constatată şi de conducerea inspectoratului şcolar, după ce ne-am lovit de situaţii nu prea plăcute. Sunt şcoli care nu ştiu ce informaţii să pună pe site-ul şcolii sau care nici măcar nu au un site funcţional, sau sunt situaţii în care la evenimente, în mapele de prezentare ale unităţilor şcolare gazdă, sunt făcute prezentări care nu au nici un impact asupra participanţilor”, a spus inspectorul şcolar pentru management educaţional Ilie Țedli.

Campania de educare a directorilor în spiritul marketingului educaţional va debuta pe 28 noiembrie, la Piatra Neamţ, cu o conferinţă pe tema managementului şi marketingului educaţional, susţinută de conferenţiar universitar doctor Daniela Tatiana Agheorghiesei, de la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi.  Pe 3, 4 şi 5 decembrie vor avea loc sesiuni de formare pe zone ale judeţului, în cadrul cărora directorii şi directorii adjuncţi vor lucra, pe ateliere de lucru, la strategi de promovare a imaginii şcolii. „La final fiecare va avea un portofoliu ce cuprinde oferta educaţională a şcolii şi diverse produse de marketing educaţional, pliante şi machete. Pot părea lucruri de amănunt, dar acestea reprezintă cartea de vizită a unei şcoli, interfaţa către comunitate”, a spus inspectorul şcolar Ilie Țedli.

COMENTARII

WORDPRESS: 3
  • ddd 7 ani

    Dupa asa conducere la ISJ – manageri, etc…..
    asa directori in teritoriu – alta Marie cu alta palarie!

  • xxxxxxxxxxxx 7 ani

    Pentru unii directori trebuie sa le si desenezi si tot nu vor pricepe ce trebuie sa faca , asa ca tot dati-le lectii … despre viata ………..si alte treburi ……………

  • victor 7 ani

    Unii chiar vand scoala. Doriti sa-i cunoasteti ?