Curățenie și ordine printre angajații Primăriei Roman

HomeSocial

Curățenie și ordine printre angajații Primăriei Roman

 

Se poate spune că primarul Lucian Micu, câștigător de drept al alegerilor de duminică, vrea să facă ordine, dar și curățenie în Primăria municipiului Roman, în sensul în care angajații trebuie să înceapă să lucreze într-un ritm alert și de calitate.

Zvonurile deja au început să circule cu privire la schimbarea city managerului Ovidiu Bojescu, funcție care, la fel ca și cea de consilier, este de personal contractual și care este funcțională doar pe perioada mandatului primarului. Primarul Lucian Micu a infirmat zvonurile.

În schimb, acesta spune că va face o analiză cu fiecare angajat din Primărie în parte și că principala sa prioritate este ca întreaga echipă să-și facă treaba și să ajute la îndeplinirea promisiunilor pe care el le-a făcut în campanie. „Începând de azi (n.r. – luni, 12 iunie), am intrat în campania electorală pentru alegerile din 2020. A fost o operativă (n.r. – ședința cu directorii și șefii de servicii) normală, dar am vrut să dau un mesaj foarte clar: activitatea trebuie să se desfășoare într-un ritm accelerat, trebuie să se desfășoare la nivelul exigențelor pe care eu le pretind și colegii care vor să facă echipă cu mine sunt bineveniți în echipa mea, pentru a duce la îndeplinire programul Roman2020, program cu care am câștigat aceste alegeri și romașcanii ne-au investit cu încredere. Dacă vor fi colegi care nu vor ține pasul cu mine, probabil o parte din ei se vor pierde pe parcurs. Este exact ca la maraton, o cursă de 42 de kilometri, unde nu toți ajung la final. Alergăm, iar unii mai rămân în urmă. Voi face o analiză individuală, eu cu fiecare angajat în parte”, a declarat primarul Lucian Micu.

Așa cum se întâmplă de fiecare dată după alegeri, apar zvonuri despre schimbări și înlocuiri și posturi date cu dedicație. Cel mai mare interes în spațiul public se referă la funcția de city manager, ocupată în prezent de Ovidiu Bojescu, cel care răspunde, printre altele, și de calitatea lucrărilor, de rezolvarea problemelor tehnice și de coordonarea serviciilor și direcțiilor care se ocupă de investiții. Primarul Lucian Micu a declarat că nu a făcut o analiză pe această funcție, precizând că discuțiile le va purta cu „fiecare coleg în parte și vom decide de comun acord care să ne fie viitorul”. Zvonistica a ajuns atât de departe încât în spațiul public, pentru această funcție, s-a vehiculat numele lui Aldo Pellegrini, știre deși promovată ca aproape sigură, fiind infirmată de toți factorii decidenți.

 

 

Comentarii

WORDPRESS: 4
  • OARE? NU E CUMVA DOAR ASA PUBLICITATE DE OCHII LUMII? CU SIGURANȚĂ… ELEMENTELE AGREATE DE MARETUL TATIC DDL VOR FI PĂSTRATE PENTRU VECIE PENTRU MARI FAPTE ADUSE POPORULUI ROMASCAN CUM ZICEA UN CLEPSIDRIC BEAT, ASA CA MICULE LASA VRAJEALA

  • Dl. Bojescu este un inginer cu experientza ,care chiar stie ce face .Pellegrini ce stie sa faca ?ce meserie are ? ce experientza are ?

  • Domnule primar Micu, extindeți curățenie și la celelalte instituții, cum ar fi Spitalul Municipal. Numai și numai probleme sunt acolo.. Faceți oleacă de curățenie!

  • ulise 8 ani ago

    Trebuie musai facuta si putina ordine si disciplina in PMR. Mai trebuiesc inlocuiti soferii , poate si conducatorii auto , poate si cateva doamne de la camera XXX … Multi angajati din PMR in loc sa fie preocupate de sarcinile de serviciu se ocupau cu ” zvonurile Dalidei din las fierbinti ” …
    Toate barfele despre problemele familiare ale domnului Micu au plecat din PMR …
    Intr-o primarie evident ca sunt si secrete … este normal sa fie asa …
    Iar cuvantul secret se aseamana foarte mult cu ” secretara ” …
    Daca as fi in locul actualului primar eu de la ” secret ” as incepe epurarea …
    Prietenii nu stiu de ce … dar dusmanii stiu …