Biroul Evidența Persoanelor din cadrul Direcției Locale de Evidența Persoanelor Roman a implementat un program informatic simplu, prin intermediul internetului, prin care se pot stabili data și ora în care se pot face programări în vederea depunerii documentelor pentru eliberarea cărții de identitate.
Pentru programarea online trebuie urmați mai mulți pași. Întâi de toate se accesează pagina de internet a Primăriei Municipiului Roman www.primariaroman.ro – Programare on-line carte de identitate sau se accesează următorul link http://primariaroman.agentiawebmagnat.ro/programare-carte-identitate.html. Ulterior se selectează data la care se dorește depunerea cererii și se bifează intervalul orar pentru prezentarea la ghișeu. Se completează câmpurile formularului (rubricile sunt obligatorii și conțin următoarele date: numele și prenumele persoanei care va depune cererea în vederea eliberării actului de identitate, CNP-ul românesc cu care se identifică persoana precizată la câmpul Nume și prenume, precum și adresa de e-mail validă la care se vor primi datele referitoare la confirmarea rezervării, un număr de identificare, cât și un atașament care cuprinde documentele necesare pentru întocmirea dosarului, motivul pentru care se solicită eliberarea cărții de identitate).
Se bifează pentru luarea la cunoștință, respectarea prevederilor Regulamentului de programare și pentru acceptarea prelucrării datelor în conformitate cu prevederile Legii 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Se accesează butonul Finalizare rezervare, după care se va primi un număr unic de identificare. Toate acestea fiind efectuate, cei care au făcut programarea online se pot prezenta la Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Roman, la ghișeul special creat, astfel încât vor putea evita statul la coadă.
Comentarii
Buna ziua cum fac o programare la buletin
Bună ziua! Vreau să depun actele pentru buletin (14 ani)