Acte de identitate direct la domiciliu, în comuna Oniceni

Dimensiune text

Miercuri, 23 mai, reprezentanții Compartimentului de Evidență a Persoanelor din cadrul administrației locale romașcane se vor afla în comuna Oniceni, pentru a prelua de la locuitori cererile pentru eliberarea actelor de identitate, precum și imaginile necesare realizării acestor acte.

 

Vizita de lucru a Compartimentului de Evidență a Persoanelor este efectuată ca urmare a solicitării transmise de Primăria Oniceni.
Persoanele care trebuie să-și schimbe cărțile de identitate se pot adresa Serviciului Public Comunitar de Evidență Informatizată a Persoanelor (SPCEIP) Roman, prezentînd un dosar cu următoarele documente: cererea pentru eliberarea actului de identitate (se poate obține de la sediul SPCEIP), actul de identitate și cartea de alegător, dacă este cazul, certificatul de naștere și certificatul de căsătorie, dacă este cazul, original și copie, hotărîrea de divorț, definitivă și irevocabilă, după caz, original și copie, certificatul de deces al soțului/soției decedat/decedate, în cazul soțului supraviețuitor, original și copie, certificatele de naștere ale copiilor cu vîrsta mai mică de 14 ani, original și copie, documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu și, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reședință, original și copie, chitanța reprezentînd contravaloarea cărții de identitate și timbru fiscal sau chitanța reprezentînd contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru (se plătește la primărie, la Direcția de Taxe și Impozite).



COMENTARII

WORDPRESS: 0