Prima paginăActualitateRoman

Zile libere pentru bugetari

Dimensiune text

Angajaţii Primăriei pleacă în weekend de joi, zi liberă prin lege, iar vineri nu se lucrează pentru a se recupera orele suplimentare efectuate pe parcursul anului. Joi vor fi închise şi oficiile poştale.

Funcţionarii publici din Primăria municipiului Roman vor avea parte, în perioada 15 – 18 august, de o minivacanţă. Weekendul prelungit, care va include zilele de joi, vineri, sâmbătă şi duminică, le este oferit bugetarilor atât prin lege, cât şi prin decizie a primarului. „Joi, 15 august, este zi liberă prin lege, dar colegii din Primărie vor fi liberi şi vineri, 16 august. Am luat această hotărâre pentru că s-au adunat multe ore suplimentare lucrate şi multe zile de sâmbătă în care oamenii au venit la serviciu şi au lucrat. Cel mai recent, acest lucru s-a întâmplat sâmbăta trecută, pe 10 august. Este firesc ca orele suplimentare lucrate să fie recuperate”, a spus Laurenţiu Dan Leoreanu, primarul municipiului Roman.

Oficiile poştale sunt închise joi

Compania Naţională Poşta Română informează că, în data de 15 august, toate oficiile poştale şi subunităţile poştale subordonate acestora vor fi închise. Urmare a orarului de lucru anunţat este posibil ca toate trimiterile poştale prezentate în zilele de 13 şi 14 august să înregistreze timpi mai mari de circulaţie. De asemenea, presa cotidiană şi periodică ce va apărea în perioada precizată va fi distribuită în datele de 15 şi 16 august. Ziua de 15 august este liberă pentru toţi angajaţii, iar pentru salariaţii care lucrează în domenii în care activitatea nu poate fi întreruptă din cauza „caracterului procesului de producţie sau specificului activităţii” au dreptul, conform legislaţiei muncii, să îşi ia o zi liberă în următoarele 30 de zile.

Partajează articolul

COMENTARII

WORDPRESS: 0