Asociaţiile de proprietari au cerut reprezentanţilor Primăriei municipiului Roman rezolvarea mai multor situaţii, ca urmare a sesizărilor primite de la romaşcani.
Toate cerinţele asociaţiilor de proprietari au fost notate şi vor fi rezolvate în funcţie de gradul de urgenţă. „În general, preşedinţii şi administratorii asociaţiilor de proprietari au cerut administraţiei publice locale toaletarea sau tăierea arborilor, după caz, amenajarea de parcări, asfaltarea aleilor şi a trotuarelor, repararea sau înlocuirea reţelelor de apă ori de canalizare, refacerea gurilor de canal, lucrări şi reparaţii la locurile de joacă din cartiere, amplasarea de coşuri de gunoi şi montarea de bănci în faţa scărilor”, a afirmat Constantin Cudalb, purtătorul de cuvânt al Primăriei Roman. Administraţia locală va încerca să rezolve solicitările în cel mai scurt, mai ales că unele dintre cereri fac parte din programul de curăţenie de primăvară, pe care Primăria îl desfăşoară în fiecare an.
Comentarii