Update: În legătură cu situația de la stația din Roman, reprezentanții Mol România au precizat:
„Este o situație punctuală excepțională, care a apărut ca urmare a unei intervenții programate de calibrare a rezervorului. Am intervenit prompt pentru remedierea situației. Suntem în contact direct cu cei care au făcut deja o sesizare către departamentul nostru de relații clienți și analizăm ce măsuri de suport și compensare sunt potrivite pentru fiecare caz în parte. Îi încurajăm pe această cale pe cei care încă nu ne-au contactat, însă care au alimentat în seara zilei de 4 octombrie în stația din Roman, să ia legătura cu noi.”
Știre inițială: Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Neamț a informat vineri că, în dimineața zilei de 5 octombrie, un incident a avut loc la stația Mol de distribuție carburanți din municipiul Roman, de pe bulevardul Roman Mușat 21, unde mai mulți consumatori au alimentat mașinile cu apă în loc de combustibil.
CJPC Neamț a demarat o acțiune operativă de control pentru a evalua amploarea situației și a identifica ce anume a condus la acest incident. ,,Am solicitat documentele și procedurile care stau la baza activității de comercializare a carburanților, pentru a stabili circumstanțele care au cauzat acest incident și pentru a ne asigura că măsurile corective sunt implementate corespunzător. Rezultatele investigației vor fi făcute publice în cel mai scurt timp, cu transparență și responsabilitate, reflectând dedicarea CJPC Neamț de a servi interesele consumatorilor și de a menține standardele de securitate și calitate prevăzute de legislația din domeniul protecției consumatorilor. Vă garantăm că Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor supraveghează permanent piaţa şi se asigură de respectarea drepturilor fundamentale ale consumatorilor”, a precizat Vlad Ciurea, comisar șef adjunct în cadrul CJPC Neamț.
Foto: CJPC Neamț
Comentarii