HomeActualitateRoman

Program prelungit la evidenţa persoanelor

Aglomeraţia şi adaptarea la noul sistem de operare îi ţine mai mult la serviciu pe angajaţii Direcţiei Locale de Evidenţă a Persoanelor.

Sosirea acasă a persoanelor care, pe parcursul anului, lucrează în străinătate înseamnă, de fiecare dată, şi aglomeraţie la Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor, întrucât cei care ajung acasă rezolvă şi problema reînnoirii documentelor. Anul acesta, aglomeraţia de la Evidenţa Persoanelor va avea şi o altă explicaţie, deoarece, printr-un ordin al Ministerului Afacerilor Interne, se lucrează pe un nou sistem informatic. Începând cu 1 iulie se foloseşte exclusiv Sistemul naţional de introducere şi actualizare a informaţiilor legate de evidenţa persoanelor. Pentru introducerea noului sistem, în perioada 21 – 29 iunie, la nivelul Direcţiei Locale de Evidenţă a Persoanelor s-au desfăşurat doar activităţi pentru primirea cererilor şi documentelor necesare eliberării actelor de identitate, ori pentru înscrierea domiciliului de reşedinţă şi preluarea imaginilor solicitanţilor, fără a se elibera documente.

Acum, angajaţii acestei direcţii stau peste program pentru a prelua toate solicitările. „Noul sistem funcţionează, uneori, mai greu. Din acest motiv se preiau toate solicitările dintr-o zi, indiferent dacă persoanele respective au luat bon de ordine sau nu, astfel că  angajaţii acestei direcţii stau peste program”, a afirmat Constantin Cudalb, purtătorul de cuvânt al Primăriei municipiului Roman.

În cursul săptămânii trecute, acest serviciu a produs peste 500 de cărţi de identitate.

Comentarii

WORDPRESS: 0