Prima paginăRoman

Ocolitoarea Roman-Vest intră în reabilitare

Dimensiune text

Administrația locală își propune să reabiliteze artera ocolitoare din partea de vest a Romanului. În 2013 se va lucra la porțiunea cea mai afectată. Reabilitarea tronsonului de la Rampă la Panificație va costa între 1.500.000 și 2.000.000 de lei, iar proiectul integral va ajunge la aproximativ un milion de euro.

 

 

Ocolitoarea Roman-Vest, care face legătura între sensul giratoriu de la Favorit și strada Ștefan cel Mare, la intersecția din dreptul Detașamentului de Pompieri Roman, va fi reabilitată. Lucrarea de reabilitare va fi scoasă la licitație săptămâna viitoare, prin Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice. Până când va fi desemnată o firmă câștigătoare și vor începe lucrările, Primăria municipiului Roman a dispus o reparație a carosabilului.

„Reparația va permite ca traficul să se desfășoare cât de cât normal pe ocolitoare, dar nu va ține, fiindcă apar aceste deficiențe majore din cauza fundației. Această problemă o au și ocolitoarea Roman-Vest, și bulevardul Nicolae Bălcescu. Acolo sunt plăci independente din beton, care nu lucrează ca un tot unitar, ci individual. Trepidațiile sunt transmise în mod diferit, lucrează diferit, iar problema majoră este că această fundație aruncă plombele și fisurează și vechiul strat asfaltic. Am propus această stradă spre reabilitare cu refacerea fundației, trebuie scoase toate plăcile de beton, e o lucrare de mare anvergură”, a afirmat Laurențiu Dan Leoreanu, primarul municipiului Roman.

Reparațiile pe cele două străzi sunt efectuate săptămâna aceasta. Dacă licitația pentru reabilitare nu va avea parte de contestații și amânări, lucrările vor începe chiar de anul acesta și vor fi terminate anul viitor. Pe lângă reabilitare, administrația locală și-a propus și lărgirea ocolitoarei pe segmentul Favorit – Panificație.

Pe tronsonul de la Rampă la Panificație se va lucra cu siguranță în acest an, bugetul fiind asigurat. Reabilitarea acestei porțiuni va costa între 1.500.000 și 2.000.000 de lei, iar proiectul integral va ajunge la aproximativ un milion de euro.

[sam_ad id=”127″ codes=”true”]
[sam_ad id=”130″ codes=”true”]

COMENTARII

WORDPRESS: 4
  • ilici 8 ani

    Domnilor,am facut sondaje de opinie si dupa multe consultari cu cei de la trafic ,transportatori,cea mai eficienta ruta este de la KAUFLAND ,INTERSECTIA DE LA PANIFICATIE , B-DUL NICOLAIE BALCESCU ,PODUL DE FIER ,BARIERA CORDUN ,DEDEMAN, E85 UNDE TREBUIE UN SENS GIRATORIU,se elimina cele doua bariere ,de la rampa si cea de la FNC, vorbim acum de traficul greu.Se evita de asemeneacurba greoaie de la panificatie si circulatia v-a fi mai fluida.

    • unu care gandeste 8 ani

      da…. dar un sondaj privind gramatica ta ai facut?

    • miky 8 ani

      Ideia este buna dar cum facem rost de bani?

  • SI DESPAGUBIRI LA PIVOTI PANA ACUM?…RUSINE ….CE RUSINE?….FALIMENT ELECTORAL FRATE….RUSINE…