HomeActualitate

Mobilizare excepţională sub presiune, la Casa de Pensii

Reclamaţia către Casa Judeţeană de Pensii Neamţ i-a mobilizat pe angajaţii instituţiei şi i-a determinat să rezolve problema biletului de tratament solicitat de romașcanul Valentin Chilat.

Romașcanul Valentin Chilat a sesizat Ziarului de Roman că nu i-a fost atribuit un bilet de tratament de către Casa de Pensii Neamț, ba, mai mult, a fost tratat cu totală lipsă de respect de unii angajați ai instituției. După articolul apărut în ediţia de joi a Ziarului de Roman şi după reclamaţiile făcute către mai multe instituţii, printre care şi Ministerul Muncii, reprezentanţii Casei Judeţene de Pensii (CJP) Neamţ au găsit o soluţie la problema lui Valentin Chilat. Acesta s-a declarat nemulţumit de modul în care a fost tratat de către angajaţii CJP Neamţ şi de faptul că nu a primit un bilet de tratament în staţiunea Nicolina, aşa cum, după opinia sa, era îndreptăţit să primească.

„În situaţia sesizării domnului Valentin Chilat, precizăm că acesta a depus, la data de 1 noiembrie 2013, cererea cu numărul 160313, pentru acordarea unui bilet de tratament balnear gratuit – conform dispoziţiilor Legii nr. 346/2002. Deoarece cota de gratuităţi alocată seriei 13 fusese epuizată, Compartimentul Gestiune Bilete de Tratament a întocmi referatul, pe 5 noiebrie 2013, în baza căruia a fost solicitată Casei Naţionale de Pensii Publice suplimentarea cu zece locuri a gratuităţilor aferente seriei 13 – domnul Chilat Valentin regăsindu-se pe poziţia 4. Prin adresa numărul 30613 din 6 noiembrie 2013, Casa Naţională de Pensii Pubice a aprobat cererea de suplimentare, biletul solicitat de către petent fiind la dipoziţia sa din data de 6 noiembrie 2013, conform solicitării adresate, în staţiunea Nicolina Iaşi – în condiţiile depunerii tuturor documentelor necesare pentru acordarea biletului de tratament balnear. Menţionez pe această cale că nu îl cunosc şi nu am avut nicio discuţie cu domnul Valentin Chilat în cadrul audienţelor acordate”, a declarat Cezar Sandu Aanegroae, directorul executiv al CJP Neamţ.

Deşi Valentin Chilat spune că este mulţumit că a primit, în final, bilet de tratament, el afirmă că nu a întocmit nicio cerere în data de 1 noiembrie, aşa cum susţin cei de la CJP, întrucât, la acea dată, era la serviciu, fapt care, afirmă el, poate fi demonstrat.

Comentarii

WORDPRESS: 2
  • Tratamentistul 9 ani ago

    Lipseste concluzia documentata : cine are dreptate? Solicitantul ca nu i s-a aprobat cererea ( caz in care trebuia sa prezentati dovezi ca CJPN avea la dispozitie bilete si l-a refuzat ilegal pe cel in cauza ) ori ca nu mai erau disponibile bilete si au fost obtinute pentru solicitant ulterior de la Bucuresti. Altfel articolul este un fel de zama nedreasa cu bors.

    • Bortas Cristiana 9 ani ago

      Compartimentul Gestiune Bilete de Tratament a întocmi referatul, pe 5 noiebrie 2013, în baza căruia a fost solicitată Casei Naţionale de Pensii Publice suplimentarea cu zece locuri a gratuităţilor aferente seriei 13 – domnul Chilat Valentin regăsindu-se pe poziţia 4. Prin adresa numărul 30613 din 6 noiembrie 2013, Casa Naţională de Pensii Pubice a aprobat cererea de suplimentare, biletul solicitat de către petent fiind la dipoziţia sa din data de 6 noiembrie 2013, conform solicitării adresate, în staţiunea Nicolina Iaş