Primăria municipiului Roman anunţă că plăţile aferente indemnizaţiilor membrilor comisiilor de votare de la turul al II-lea al alegerilor prezidenţiale se vor efectua la casieria instituţiei – intrarea Est în sediul primăriei – astfel: joi, 20 noiembrie – de la ora 12.00 la ora 15.00; vineri, 21 noiembrie – de la ora 10.00 la ora 13.00; luni, 24 noiembrie – de la ora 11.00 la ora 15.00. Pentru ridicarea sumelor cuvenite, solicitantul trebuie să aibă asupra sa cartea sau buletinul de identitate. În cazul în care beneficiarul nu se poate prezenta din motive obiective, reprezentantul beneficiarului va avea o copie după cartea sau buletinul de identitate al acestuia şi o delegaţie vizată de secretarul municipiului. Reprezentanţii Primăriei Roman reamintesc celor ce nu au ridicat indemnizaţia de la primul tur al alegerilor că o vor putea ridica în zilele enumerate mai sus, dacă au depus cerere.
Articol nou
Pe scurt Articol mai vechi
Autoritățile se pregătesc de iarnă
Comentarii