Prima paginăEducatie

Elevii și profesorii de la Colegiul Tehnic „Petru Poni”, în vizită în Turcia

Dimensiune text

În perioada 1-6 octombrie, Colegiul Tehnic „Petru Poni” din Roman a fost reprezentat de un grup de elevi și profesori în localitatea Adana, din Turcia, în cadrul proiectului Comenius „Maths as play”.

 

 

Proiectul, finanțat de Uniunea Europeană, își propune să promoveze predarea și învățarea matematicii într-un context multinațional, dezvoltarea gîndirii matematice în rîndul elevilor și aplicarea disciplinelor de profil real în toate ariile curriculare. De asemenea, proiectul are ca scop dezvoltarea abilităților pedagogice ale profesorilor, prin realizarea unor schimburi de bune practici între țările participante„, a precizat profesorul Marius Michiu, de la Colegiul Tehnic „Petru Poni” din Roman.

Echipa liceului a fost reprezentată de elevii: Andreea Mihăilă, Irina Dorcu, Emanuela Serediuc, Cristian Boca, Ciprian Postolache și coordonată de profesorii Mihaela Ursachi și Marius Michiu.

La acest proiect au participat elevi și profesori din șapte țări: Turcia, Letonia, Anglia, Franța, Spania, Germania și România, care au prezentat diferite metode ludice, menite să îi ajute pe elevi în învățarea matematicii.
Pe lîngă activitatea didactică, în cele șase zile, elevii au avut prilejul să aprofundeze cultura și civilizația poporului turc, atît prin intermediul familiilor la care au fost cazați, cît și în cadrul excursiilor organizate de țara gazdă. Elevii au vizitat locuri emblematice, precum: Podul de Piatră Roman, Moscheea Centrală, Universitatea din Adana, Muzeul Arheologic din Antakya, Muzeul Sfîntul Petru Antakya și alte obiective din regiunea Kapadokya„, a relatat profesorul Michiu.

Întîlnirea reprezintă cea de-a patra mobilitate din cadrul proiectului „Maths as play”. Pînă acum s-au organizat întîlniri în Letonia, Romania și Anglia.

Partajează articolul

COMENTARII

WORDPRESS: 1
  • Cornel 9 ani

    Felicitari elevilor, dar mai ales profesorilor de la Colegiul ,,Petru Poni”. Sunt mereu la inaltime.