Firmele care angajează, în perioada vacanței de vară, tineri elevi și studenți primesc de la stat subvenții de 250 lei/lună.
Firmele care vor să beneficieze de aceste stimulente trebuie să încheie contracte de muncă pe durată determinată – egală sau mai mică decît durata vacanței, cu normă întreagă sau parțială -, sau contracte de muncă temporară.
Angajatorii pot să încadreze în muncă și elevi cu vîrsta de pînă la 18 ani. Pentru aceștia, contractul de muncă încheiat cu durata timpului de muncă de șase ore pe zi și de 30 de ore pe săptămînă se consideră încheiat cu normă întreagă. Pentru a beneficia de aceste facilități, angajatorii trebuie sa încheie convenții cu agențiile locale de ocupare, în termen de 30 de zile de la data angajării elevilor și studenților, dar nu pot beneficia de subvenții pentru elevii sau studenții pe care i-au angajat înaintea începerii vacanței. Anul acesta, vacanța de vară se desfășoară în perioada 23 iunie – 9 septembrie.











Comentarii 0
Discuția cititorilor despre acest articol