E.ON EXPLICĂ FACTURILE „SUPRAÎNCĂRCATE”

HomeActualitate

E.ON EXPLICĂ FACTURILE „SUPRAÎNCĂRCATE”

fotoReprezentanții E.ON Energie România explică motivele pentru care o bătrână din Neamț ar fi avut de achitat pe factura emisă de companie circa 3.500 de lei, în condițiile în care avea în locuință, “în priză”, doar un bec, un televizor și un frigider.

Concluzia: aparat de măsură defect

Cazul femeii a făcut vâlvă pe Internet, după ce un polițist din comuna Dămuc, unde locuiește și femeia, s-a revoltat, în mod public, acționând inclusiv prin realizarea unei pagini de socializare care să ia atitudine față de facturile neconforme trimise către abonați de compania de energie și gaz metan.

E.ON Energie a trimis un comunicat redacției noastre prin care comunică faptul că “a finalizat analiza situaţiei din localitatea Dămuc, jud. Neamţ, în care unui consumator i s-a facturat un consum de energie electrică mult mai mare decât cel realizat în mod obişnuit. În urma verificărilor din teren, a documentelor, precum şi a sistemului informatic a contorului s-a constat că aparatul de măsură este defect. În consecinţă, vom proceda la recalcularea energiei ţinând  cont de istoricul de consum, procedură prevăzută de legislaţia în vigoare. Regretăm inconvenientele generate de această situaţie şi îi asigurăm pe clienţii noştri că tratăm cu maximă atenţie toate sesizările ce ne sunt transmise”, se arată în comunicatul companiei.

Reprezentanții E.ON spun că, în cazul în care consumatorii au neclarităţi privind valoarea facturii, plăţi înregistrate, istoricul de consum sau alte informaţii generale referitoare la derularea contractului de furnizare sunt rugaţi să contacteze E.ON prin unul din canalele de comunicare: telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reţea de telefonie; prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro; prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesară crearea unui cont de client); prin fax, la numărul 0265 200 367; prin poştă, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureş sau prin intermediul centrelor de relaţii clienţi.

Noi dezvăluiri, noi facturi

Polițistul Marius Coşerariu, cel care a inițiat această reacție, ce a căpătat o amploare națională, a postat, în cursul zilei de luni, 29 februarie, faptul că are alte facturi emise de E.ON și care “nu bat” cu realitatea. O femeie are de plătit 6.000 de lei: “Vă mai amintesc că mai am încă circa 15 facturi emise de E.ON, care au sume de sute și mii de lei. Chiar astăzi, o femeie din comuna Bicaz Chei m-a contactat și, plângând, mi-a povestit că E.ON i-a calculat un consum de peste 16.600 kw, asta însemnând circa 6.000 lei. Aștept să o contactez să-mi spună ce a rezolvat la Piatra Neamț și voi aștepta apoi și răspunsul E.ON. Dacă această companie va continua «această politică», voi continua să postez toate facturile calculate greșit”, spune polițistul, care a decis să se implice în a face dreptate celor pentru care compania E.ON a facturat sume mai mari decât consumul obișnuit.

Polițistul spune că a contactat un avocat și va încerca să introducă o acțiune în instanță împotriva E.ON.