În ce condiții se amplasează stațiile de așteptare pentru transportul public în comun

HomeSocial

În ce condiții se amplasează stațiile de așteptare pentru transportul public în comun

 

 

În Roman circulă zece microbuze de transport public local, dintre care nouă sunt prevăzute și cu rampă pentru persoanele cu handicap, iar în acest an urmează să fie amplasate și primele stații de așteptare. Achiziția lor se va face de către agenți economici sau persoane fizice din Roman, care au răspuns pozitiv apelului făcut de autoritățile locale de a cumpăra stații de așteptare pentru transportul public în comun de pe raza municipiului. Până acum, s-au primit deja primele cereri, însumând 27 de stații, iar în schimbul achiziției stațiilor, agenții economici vor putea să-și promoveze produsele sau să închirieze spațiul publicitar.

În ședința de Consiliu Local de pe 29 martie, consilierii locali vor trebui să aprobe și contractul ce stabilește condițiile în care cei care vor putea cumpăra stațiile se vor putea bucura de unele avantaje.

„Începând cu luna decembrie 2017, transportul public de călători a devenit funcțional, în acest moment existând numeroase solicitări venite din partea cetățenilor pentru a se înființa și alte trasee de circulație în afara celor deja aprobate prin hotărâri ale Consiliului Local al municipiului Roman. Pentru a asigura un grad sporit de confort călătorilor, dar și pentru amenajarea spațiului public, se impune amplasarea unor stații de autobuz în diferite locații de pe raza municipiului Roman. În urma discuțiilor purtate, mai mulți agenți economici s-au arătat interesați de confecționarea și amplasarea acestor stații, după un model pus la dispoziție de Primăria municipiului Roman, urmând ca aceștia din urmă să aibă dreptul de a amplasa afișe publicitare pe pereții exteriori sau interiori ale acestora”, se arată în expunerea de motive înaintă consilierilor locali.

Acordul de colaborare în Primărie și cei care vor cumpăra stații prevede că administrația locală se va ocupa de toate avizele necesare autorizării lucrărilor de montare, în timp ce firmele vor trebui ca, timp de trei ani, să asigure și întreținerea și reparațiile, iar afișele publicitare vor trebui să respecte normele de etică și să aibă o estetică agreată de autorități.

 

 

 

Comentarii

WORDPRESS: 0