Reclamația romașcanului păcălit este verificată de Centrul European al Consumatorilor. Bărbatul a achiziționat on-line două perechi de ochelari 3D de la o firmă din Varșovia, însă a primit doar o pereche din cele două comandate.
Comerțul online i-a adus necazuri unui romașcan care și-a dorit să vadă filme 3D. Un bărbat din Roman a comandat, prin intermediul Internetului, două perechi de ochelari 3D de la un magazin online al unei companii cu sediul în Varșovia. Cînd a primit coletul, acesta a observat cu stupoare că în pachet se afla doar o pereche de astfel de ochelari. Romașcanul a transmis o sesizare privind țeapa primită, la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Neamț.
„Singura reclamație privind achizițiile online primită în acest an a fost transmisă de un romașcan și se referă la o societate care are sediul central în Varșovia, dar funcționează și în România. Reclamantul a achiziționat online două perechi de ochelari 3D, iar în pachetul primit după efectuarea plății a găsit doar o singură pereche din cele două comandate. Pentru că firma de la care s-a făcut achiziția nu are sediu în județul Neamț, am transmis această sesizare către Centrul European al Consumatorilor din România, cu sediul în București, aceasta fiind singura instituție care poate verifica sesizarea„, au precizat reprezentanții CJPC Neamț.
Comisarii pentru protecția consumatorilor susțin că nu doar numărul reclamațiilor privind comerțul online a scăzut, ci și cel al cumpărăturilor realizate în acest mod. „Nemțenii nu sînt familiarizați cu metodele de plată utilizate de magazinele online și, în plus, se tem să facă astfel de tranzacții și achiziții„, au mai spus reprezentanții CJPC Neamț.
Comentarii