Centrul comercial Roman Value Centre din municipiul Roman a luat mai multe măsuri de siguranță în sprijinul clienților săi, odată cu redeschiderea și a magazinelor care funcționează în galeria centrului comercial. Măsurile au fost detaliate marți, 16 iunie, de directorul centrului comercial, Lucian Pelepco, în cadrul unei conferințe de presă, odată cu anunțarea noii atracții a Roman Value Centre, Cinema Drive – cinematograful de tip drive-in care va funcționa de miercuri în parcarea centrului comercial.
„Odată cu relaxarea măsurilor impuse în starea de urgență și starea de alertă și redeschiderea centrului comercial, am implementat o serie de măsuri privind combaterea răspândirii COVID-19, astfel încât clienții centrului comercial Roman Value Centre să se simtă în deplină siguranță atunci când ne calcă pragul”, a afirmat Lucian Pelepco.
Între măsurile luate pentru răspândirea coronavirusului COVID-19, în perspectiva redeschiderii activității, se numără:
– dezinfectarea periodică a spațiilor comune și a suprafețelor cu grad ridicat de contact din întreaga galerie a centrului comercial;
– instalarea de dozatoare cu dezinfectat la toate intrările în galeria comercială și în zona de food-court;
– săpunul clasic din toalete a fost înlocuit cu săpun dezinfectant;
– este verificată temperatura clienților cu ajutorul unor termoscanere profesionale, de la distanță, astfel încât să clienții să nu fie deranjați (așa cum se întâmplă uneori cu termometrele clasice de tip „pistol”);
– este verificată periodic starea de sănătate a personalului;
– este recomandată folosirea metodelor de plată non-cash;
– angajații centrului comercial și ai tuturor magazinelor care activează în cadrul Roman Value Centre au obligația de a purta mănuși în timpul programului de lucru;
– fiecare agent comercial respectă prevederile legale referitoare la distanțarea socială;
– au fost aplicate indicatoare de distanțare socială în cadrul întregii galerii comerciale;
– toate evenimentele care ar putea genera aglomerări de persoane sunt suspendate în această perioadă.
La nivelul grupului Prime Kapital, compania care a investit în centrul comercial Roman Value Centre, costurile măsurilor luate pentru prevenirea răspândirii coronavirusului se ridică la peste un milion de euro.
Programul Roman Value Centre va fi cel inițial: între orele 9 și 21 în întreg centrul comercial, excepție făcând hypermarketul Carrefour, care are program de la ora 8 la orele 22.
„Au avut dreptul să-și reia activitatea toți agenții economici care activează în cadrul centrului comercial, mai puțin spațiile de joacă pentru copii, care încă sunt închise, în timp ce zona de food-court are câteva restricții în continuare, agenții economici putând activa doar în regim take-away”, a adăugat directorul Roman Value Centre.
Cinema Drive, în parcarea centrului comercial
Prime Kapital a ales ca, după această provocare a pandemiei, să încerce să vină în întâmpinarea clienților săi de la Roman Value Centre, astfel că, începând de miercuri, 17 iunie, timp de trei luni, în parcarea centrului comercial va fi organizată în fiecare seară, de luni până duminică, o proiecție de film, în intervalul orar 21.30 – 24, în aer liber. Filmele vor putea fi urmărite din mașină sau din gradenele special amenajate.
„Pe lângă locurile special amenajate pentru mașini, avem amenajate și două gradene la stânga și la dreapta turnului de proiecție, la care vor putea avea acces spectatorii în regim pietonal – 56 de locuri în gradene și 133 de locuri pentru mașini. Îi vom ruga pe clienții care vin cu mașini mai mari, de tip SUV, să se poziționeze în extremitatea parcării, pentru a nu crea disconfort altor participanți”, a precizat Lucian Pelepco.
Participarea la proiecții este gratuită, dar se va face doar pe bază de rezervare – indiferent că sunt cei care vin cu mașina sau cei care vin pe jos și vizionează filmul de pe locurile din gradene –, înscrierile putându-se face pe platforma online pusă la dispoziție de centrul comercial, https://romanvaluecentre.ro/cinema, cu maximum 48 de ore înainte.
„De asemenea, vom avea o secțiune în cadrul siteului în care clienții noștri vor putea să-și comande telefonic diverse produse de la operatorii din zona de food-court, care le vor fi transportate la mașini. Sonorizarea proiecției va fi făcută pe unde radio. Înaintea începerii fiecărei proiecții vom anunța frecvența la care să-și regleze clienții radioul mașinii”, a mai precizat directorul Roman Value Centre.
Periodic, va fi anunțată lista săptămânală a filmelor ce vor fi proiectate (https://www.facebook.com/romanvaluecentre/). Miercuri, 17 iunie, de la ora 21.30 va rula filmul „Avengers: Endgame”, iar joi, 18 iunie, de la ora 21.30 este programat filmul „Aquaman”.
Regulamentul de acces la proiecții poate fi consultat pe site-ul Roman Value Centre, la acest link. Între regulile pe care trebuie să le respecte spectatorii se numără: purtarea măștii, maximum 5 persoane în mașină sau respectarea așezării în parcare. Pentru spectatorii din gradene, sunetul proiecțiilor de film poate fi redat pe un aparat radio FM cu baterie sau pe telefoanele care au antenă încorporată în FM, astfel că utilizarea căștilor (personale) este obligatorie – spectatorii sunt rugați să verifice înaintea evenimentului dacă telefonul poate reda frecvențe FM. Spectatorii din vehicule sunt rugați să nu iasă din mașini decât pentru motive bine întemeiate, iar în interiorul centrului comercial este obligatorie folosirea măști pentru acoperirea nasului și gurii.
Circa 600 de noi locuri de muncă la Roman Value Centre
Noul centru comercial din Roman, Roman Value Centre, aflat pe strada Mihai Viteazul nr.3, în zona autogării, și-a deschis porțile pentru clienți la data de 8 noiembrie 2018, o investiție a societății Prime Kapital, dezvoltatorul centrului comercial. În afară de cel din Roman, Prime Kapital operează sau va dezvolta în România mai multe centre comerciale – în Iași, Pitești, Târgoviște, Baia Mare, Balotești, Ploiești și Focșani.
Din cei 20.000 de metri pătrați ai complexului, 6.500 sunt ocupați de un hypermarket operat de Carrefour, 3.500 de galerii comerciale, incluzând și o zonă de food-court, iar 10.000 de o amenajare de tip „strip mall” – un spaţiu comercial localizat în aer liber, unde magazinele sunt aranjate în linie, cu un trotuar în faţă. Cele circa 50 de companii care operează în noul centru comercial au înființat circa 600 de noi locuri de muncă.
Între companiile care au deschis magazine în Roman Value Centre se numără: Altex, Jysk, CCC, Hervis, Deichmann, Pepco, KFC, Dabo Doner, Benvenuti, Vodafone, Cador, Inmedio, Banca Transilvania, GM Shoes, Takko sau C&A.
Comentarii
amplasare este nefericit aleasa . trebuia blocata parcarea dinspre JISK !