Programare online la Evidența Persoanelor

Începând cu acest an, cetăţenii care au nevoie de serviciile Direcţiei Locale pentru Evidenţa Persoanelor vor avea posibilitatea de a se programa online. Astfel, haosul de la Evidenţa Persoanelor va rămâne doar o amintire. Administraţia locală vrea să achiziţioneze un sistem prin care cetăţenii să se programeze online pentru schimbarea cărţii de identitate sau pentru alte servicii.

„Sperăm, începând cu trimestrul II, să putem achiziţiona un sistem pentru o aplicaţie de programare online la Evidenţa Persoanelor. Astfel încât această aplicaţie de programări online, prin dezvoltarea unei interfeţe web, ce va fi instalată şi va fi accesibilă de pe site-ul Primăriei, să asigure vizitatorilor posibilitatea să-şi aleagă o zi şi o oră la care să se prezinte la Evidenţa Persoanelor. După ce vor completa câteva informaţii minime, utilizatorii vor primi, prin e-mail, datele referitoare la confirmarea rezervării, un număr unic de identificare, cât şi datele necesare la programarea online şi documentele necesare pentru întocmirea dosarului”, a precizat Laurenţiu Dan Leoreanu, primarul municipiului Roman.

Implementarea acestui sistem va aduce beneficii ambelor părţi, adică şi funcţionarilor publici din cadrul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor, dar, mai ales, cetăţenilor, care vor apela la un serviciu civilizat, fără cozi şi fără nervi, aşa cum s-a întâmplat mulţi ani.


COMENTARII

WORDPRESS: 2
  • Rosu Bogdan-Mihai 3 ani

    va rog sa-mi spunet-ti cum fac sa ma programez,pentru obtinerea unui pasaport simplu electronic.