Prefectura Neamț a prezentat vineri, 30 octombrie, situația actualizată pentru săptămâna următoare a dinamicii scenariilor de funcționare a unităților de învățământ din județul Neamț. Datele au fost prezentate în urma hotărârii adoptate vineri, 30 octombrie, în cadrul ședinței Comitetului Județean pentru Situații de Urgență (CJSU) Neamț, având la bază propunerile consiliilor de administrație ale unităților de învățământ, avizate de Inspectoratul Școlar Județean Neamț și Direcția de Sănătate Publică Neamț.
Astfel, conform datelor prezentate, din cauza COVID-19 se suspendă cursurile care presupun prezența „față în față” și se trece la regim online la: clasele a VII-a B și a VIII-a B din cadrul Școlii Profesionale Adjudeni, comuna Tămășeni, în perioada 30 octombrie – 6 noiembrie; clasele a III-a A și a IV-a B din cadrul Școlii Profesionale Adjudeni, comuna Tămășeni, în perioada 2 – 6 noiembrie.
Prin aceeași hotărâre de vineri a CJSU Neamț, a fost aprobată, conform propunerii Inspectoratului Școlar Județean Neamț, reluarea cursurilor școlare care presupun prezența „față în față”, începând cu data de 2 noiembrie, pentru: clasele a II-a B și a V-a C din cadrul Școlii Gimnaziale „Mihai Eminescu” din municipiul Roman; clasa a XI-a H – grupa 1 din cadrul Colegiului Tehnic ”Miron Costin” din municipiul Roman; clasa a XII-a F din cadrul Colegiului Tehnic „Petru Poni” din municipiul Roman; grupa preșcolari din cadrul Școlii Gimnaziale, comuna Bodești, structura Bodeștii de Jos.
La nivel național, conform datelor actualizate prezentate de Ministerul Educației și Cercetării, mai puțin de jumătate dintre unitățile de învățământ au rămas în Scenariul 1 („față în față”), 9.113, în timp ce în Scenariul 2 (hibrid) se află 4.938 de școli, iar în Scenariul 3 (online) 3.605 de școli.
Situația actualizată a scenariului de funcționare pentru unitățile de învățământ, conform datelor prezentate vineri, 30 octombrie, de Prefectura Neamț, poate fi accesată în continuare (fișier disponibil și la acest link):
ANEXA-LA-HCJSU-NR.-75_2020
Comentarii