Funcţionarii din Primăria Roman nu fac grevă marţi

HomeActualitate

Funcţionarii din Primăria Roman nu fac grevă marţi

 

Primaria RomanDupă ce, vineri, au eşuat negocierile dintre reprezentanţii funcţionarilor şi cei din Ministerul Muncii, pe marginea revendicărilor salariaţilor, marţi, 12 iulie, în toate primăriile şi consiliile judeţene va fi organizată grevă de o zi. La Roman, se va lucra.

Mai bine de jumătate dintre angajaţii Primăriei Roman fac parte din sindicat, dar aceştia nu vor opri programul de lucru. Conform conducerii instituţiei, pentru ca romaşcanii care au acte de depus, ridicat sau au de achitat dări să nu sufere, activitatea Primăriei se va desfăşura în program normal. Cu toată solidaritatea manifestată faţă de contribuabili, şi funcţionarii din Primăria Roman sunt solidari cu ceilalţi colegi din ţară.

Ce îşi doresc funcţionarii din administraţia locală

Revendicările salariaţilor din administraţia publică locală sunt:
– Acordarea normei de hrană pentru toţi salariaţii din administraţia publică locală – acolo unde resursele bugetare permit acest lucru. Prin această modificare legislativă se elimina discriminările că din acelaşi buget local al unei instituţii, unii salariaţi primesc acest drept iar alţii nu.
– Acordarea voucherelor de vacanţă pentru salariaţii din administraţia publică locală.
–  Ţinând cont de faptul că salariile funcţionarilor publici şi ale personalului contractual din administraţia publică locală sunt mai mici decât cele din administraţia publică centrală, majoritatea angajaţilor din administraţia publică locală având venituri salariale brute apropiate că valoare sau chiar egale cu salariul minim brut pe economie (1.250 lei de la 01 mai 2016), se solicită majorarea salariilor de baza ale funcţionarilor publici şi ale personalului contractual din administraţia publică locală cu 25%.
– Eliminarea în totalitate a Art 32 (4) din OUG nr. 20/2016.