Centrul de Relații cu Publicul Delgaz Grid din strada Cuiejdi nr. 10 va funcționa de la 1 februarie într-o nouă locație, situată în str. Alecu Russo nr. 12. Noul spațiu este modernizat și oferă un spațiu mai generos și mai prietenos pentru relaționarea cu clienții decât cel vechi, informează reprezentanții companiei. Programul de funcționare va fi între orele 8.00 – 13.00 în zilele de luni, miercuri și vineri și în intervalul 12.00 – 16.00 în zilele de marți și joi.
Principalele operațiuni ce se derulează în centru sunt: preluarea solicitările clienților privind racordarea la rețea, accesul la sistemul de distribuție, avize amplasament, puneri în funcțiune instalații de utilizare, copii după documentații tehnice, informații, dar și reclamații și sesizări. De asemenea, în cadrul centrului, se pot depune fișele de verificare ori revizie a instalațiilor de utilizare gaze naturale sau se pot solicita copii după facturile de prestări servicii emise de către Delgaz Grid.
Pentru economie de timp și pentru comoditate, Delgaz Grid recomandă evitarea deplasărilor și utilizarea serviciilor online. Clienților care preferă totuși să vină în centru li se recomandă să își programeze online vizita la linkul: Delgaz Grid – Despre noi.
Ca alternative la deplasarea în Centrul de relații cu publicul, Delgaz Grid pune la dispoziția clienților următoarele canale online:
• Platforma delgaz.ro, link Delgaz Grid – Login – prin care pot fi depuse online solicitările de racordare la sistemul de distribuție, iar clienții pot urmări pas cu pas stadiul acestora
• E-mail: reprezentanții Delgaz Grid pot fi contactați pentru orice tip de solicitare referitoare la activitatea de distribuție. link adrese de email Delgaz Grid – Despre noi
• Formular de contact – clienții pot depune solicitări, sesizări sau reclamații, link formular de contact Delgaz Grid – Despre noi.
Comentarii