Cinci beneficii reale ale raportarii corporative externalizate

HomeAdvertorial

Cinci beneficii reale ale raportarii corporative externalizate

Raportarea corporativa financiara si non-financiara este un demers de o mare importanta pentru companiile private si de stat din Romania, deoarece le ofera avantaje competitionale si, in plus, posibilitatea atingerii conformitatii legislative legat de aceasta situatie. Un trend actual cu privire la raportarea corporativa este reprezentat de externalizarea serviciilor prin apelarea la firme specializate in consultanta generala de business. In acest mod, se obtin beneficii semnificative, printre care se numara posibilitatea de concentrare asupra activitatilor de baza.

Prin externalizarea serviciilor de acest tip, companiile au acces la resurse specializate si la tehnologii avansate, elemente ce garanteaza calitatea desavarsita a demersului si precizia informatiilor transmise catre partile interesate. Mazars in Romania se remarca prin realizarea documentelor de raportare corporativa pe baza unor elemente de transparenta si responsabilitate, expertiza specialistilor companiei fiind astfel una de neinlocuit.

Iata ce avantaje ofera externalizarea serviciilor de raportare corporativa!

  1. Raportarea corporativa externalizata este un prilej de crestere semnificativa a eficientei operationale. Prin apelarea la specialisti din exteriorul firmei, angajatii se pot concentra asupra activitatilor principale, ceea ce duce la reducerea sarcinilor administrative, care in multe cazuri sunt consumatoare de timp si greu de realizat. Companiile de consultanta au acces la anumite resurse specializate si la tehnologii avansate, care asigura o realizare eficienta a documentelor corporative, toate informatiile financiare si non-financiare necesare fiind produse mult mai rapid decat in urma unui efort propriu.

  1. Externalizarea serviciilor de acest tip asigura un grad de transparenta si de responsabilitate ce nu poate fi atins prin realizarea in interiorul companiei a raportarii corporative. Specialistii din companiile de consultanta nu sunt implicati in niciun fel, neavand legaturi cu angajatii, iar produsul muncii lor va fi unul de incredere intotdeauna, element ce contribuie la obtinerea unei relatii excelente a firmei cu investitorii, actionarii si institutiile de reglementare ale statului.

  1. Raportarea corporativa externalizata ofera acces la expertiza de ultima generatie. Angajatii companiilor de consultanta sunt informati in legatura cu ultimele schimbari legislative si cu reglementarile introduse in acest domeniu. Mai mult decat atat, acestia au la dispozitie tehnici specifice domeniului, care ii ajuta sa elaboreze rapoartele conform celor mai recente standarde de performanta.

  1. Externalizarea serviciilor este asociata cu reducerea costurilor operationale. Prin acest demers, companiile nu mai sunt nevoite sa angajeze si sa instruiasca personal intern, munca acestora urmand a fi folosita pentru perioade scurte, atunci cand este necesara realizarea documentelor corporative. In plus, este posibila obtinerea unui grad crescut de flexibilitate, ceea ce permite identificarea din timp a riscurilor existente si luarea acelor decizii potrivite pentru atingerea conformitatii in domeniul raportarii financiare si non-financiare.

  1. Companiile importante din domeniul consultantei in afaceri colaboreaza strans cu echipe din diferite tari ale lumii in vederea impartasirii cunostintelor si a practicilor care sa ajute la realizarea unui demers corect si eficient. Colaborarea internationala s-a dovedit un element benefic, in special in conditiile intensei globalizari ale mediului de afaceri.

In concluzie, apelarea la specialisti externi pentru efectuarea raportarii corporative este considerata a fi o metoda ideala de obtinere de beneficii reale, in vederea atingerii tintelor de profit si a succesului in afaceri.

Sursa foto: unsplash.com

Comentarii

WORDPRESS: 0