Prima paginăActualitate

„Zero Accidente”, ediția a doua a campaniei ZF pentru siguranța rutieră din România

„Zero Accidente”, ediția a doua a campaniei ZF pentru siguranța rutieră din România

Dimensiune text

A doua ediție a campaniei „Zero Accidente by ZF” a înregistrat un impact de peste 1,5 milioane de persoane la care a ajuns mesajul „Fii erou! Oferă vieții prioritate!”. „Zero Accidente by ZF” este o campanie de educare și de conștientizare a importanței condusului defensiv, dedicată tuturor participanților la trafic: șoferi, pasageri, pietoni, bicicliști, motocicliști.

Desfășurată pe diverse rețele de socializare, pentru ca îndemnul să ajungă la toate categoriile de vârstă, „Zero Accidente by ZF” și-a propus să continue mesajele pozitive, clare și de impact din prima ediție și să vorbească despre faptul că fiecare dintre noi este un erou pe șosele dacă prețuiește viața sa și pe celorlalți participanți la trafic, arată inițiatorii campaniei.

De fiecare dată când ieșim din casă suntem automat participanți la trafic, indiferent de modul în care ne deplasăm sau de distanță pe care o avem de parcurs. Iată de ce atenția, prevenția, asigurarea sunt atributele unei conduite corecte în trafic. Un SMS, o privire greșită, un picior „uitat” pe pedala de accelerație, o traversare prin locuri nepermise sau pe culoarea roșie a semaforului pot reprezenta linia fină dintre viață și moarte.

Campania „Zero Accidente”, un concept ZF – lider global în producția de tehnologii pentru siguranță active și pasive, și-a propus ca ediția a doua să se desfășoare în perioada rece a anului, când condițiile de trafic sunt îngreunate. Mesajele campaniei au fost create pentru toate aspectele întâlnite în trafic: activarea sistemele de siguranță, schimbarea anvelopelor, adaptarea vitezei la condițiile de drum, purtarea centurii de siguranță, purtarea copiilor în scaun auto, cu centrule închise, nefolosirea telefonului mobil la volan, renunțarea la live-urile sau certurile din mașină, respectarea legii și regulilor de circulație.

„În paralel cu componentă socială, Zero Accidente își propune să aibă un impact important și asupra angajaților companiei, prin creșterea gradului de conștientizare a responsabilității lor privind realizarea produselor de siguranță ZF. Angajații noștri sunt adevărați eroi. Practic, salvează oamenii de pe șosele prin munca lor și vrem să fie conștienți de acest lucru și mândri de ceea ce fac. Lucrul într-o fabrică în fiecare zi poate deveni uneori o rutină, dar când știi că viața unei persoane depinde de muncă ta zilnică, este foarte motivant”, a declarat Bogdan Petruța, director general TRW Airbag Systems SRL.

„Inițiativa Zero Accidente by ZF vrea să devină o tradiție. În urma feedback-ului pozitiv de anul trecut, ne-am dorit ca și anul acesta să continuăm. Chiar dacă situația mondială nu ne-a mai oferit contextul desfășurării de evenimente publice, am mutat campania în mediul virtual, acolo unde mesajele pot să ajungă la cât mai mulți oameni, de toate vârstele. Iar răspunsul la acțiunile noastre este unul care ne dă speranța că astfel de campanii sunt necesare și au impact important în rândul populației. Mamele care au participat anul trecut ne-au spus că nu mai merg cu cei mici fără scaunul auto sau fără centura de siguranță pe locurile din spate. Anul acesta, femeile au fost promotoarele campaniei, susținând și viralizând mesajele noastre de prevenție. Ediția de anul acesta a avut-o ca ambasador pe multipla campioană mondială Bianca Ghelber-Perie”, a afirmat Cătălina Ilie Popescu, PR Anima Intelligentia.

Cu ajutorul tehnologiilor sale, compania ZF contribuie la îndeplinirea misiunii Zero accidente. Zero emisii – o lume a mobilității fără accidente și fără emisii poluante, mai arată inițiatorii camapaniei.

 

 

 

 

Partajează articolul

COMENTARII

WORDPRESS: 0