Unde te poți adresa dacă întâmpini probleme cu o casă de pariuri

Unde te poți adresa dacă întâmpini probleme cu o casă de pariuri

Dimensiune text

 

Aproape toate casele de pariuri licențiate în România beneficiază de live chat, acolo unde te poți adresa unui operator al acelei case în cazul în care ai o întrebare legată de un pariu efectuat, de documentele care trebuie trimise pentru verificare, de situația contului tău etc.

Ideal ar fi să nimerim și peste un operator care să cunoască răspunsurile la toate întrebările pe care le avem legate de casa de pariuri pe care o reprezintă. Însă nu întotdeauna beneficiem de un asemenea noroc. Este drept, nu am întâlnit prea multe situații în care un operator de live chat al unei case de pariuri să fie total pe lângă subiect, însă se mai întâmplă și astfel de cazuri. Cel mai des aceștia ocolesc răspunsul în cazul unei reclamații cu privire la validarea unui pariu, la o retragere neprocesată, la un bonus neacordat etc.

Următorul pas în încercarea de a găsi răspuns la întrebarea care ne frământă ar reprezenta-o trimiterea unui mail către acea casă de pariuri. Doar că răspunsul pe mail nu vine decât foarte rar în mai puțin de două zile lucrătoare, plus că există riscul că acel răspuns, odată venit, să nu te mulțumească pe deplin, astfel trebuind din nou să trimiți un mail, în speranța că de această dată poate va răspunde un operator mai priceput.

Ce alternativa am?

Răspunsul la problema ta poate veni însă și de altundeva, nu doar de la operatorii acelei case de pariuri. Este vorba despre oameni avizați, pe care îi vei găsi pe site-ul Intelbet, un site creat tocmai în scopul de a informa și ajuta pariorii. Aici poți găsi lista tuturor caselor de pariuri licențiate în România: https://intelbet.ro/case-de-pariuri-licentiate/, existând o recenzie pentru fiecare dintre cele 14 astfel de case online, recenzie în care se menționează atât punctele forte, cât și cele slabe.

 

Accesând secțiunea „Detalii” din dreptul fiecărei case de pariuri vei observa că poți adăuga ori părerea ta despre acea casă, ori o reclamație. Nemulțumirea ta este preluată de stafful Intelbet în câteva ore sau chiar minute de la publicarea mesajului. Apoi aceasta este trimisă către unul sau mai mulți operatori ai casei de pariuri respective, pentru ca în maxim o zi-două reclamația ta să fie soluționată.

Să spunem, de asemenea, că pe site-ul Intelbet se află reprezentanți ai câtorva case de pariuri, în acest caz răspunsul la reclamația ta putând veni destul de repede. Reputația Intelbet este una foarte bună în ceea ce privește soluționarea reclamațiilor pariorilor, până în acest moment neexistând vreo reclamație care să nu fie rezolvată. Mai mult, dacă se constată că greșeală a fost a casei de pariuri, aceasta îți oferă, de cele mai multe ori, un bonus sau un freebet, care să compenseze neatenția lor. Iată, așadar, încă un motiv pentru care să apelezi la Intelbet în cazul în care ai vreo reclamație legată de o casă de pariuri.

De punctat însă că Intelbet nu se face remarcat doar pentru rezolvarea reclamațiilor. Aici poți găsi și articole despre pariuri, ponturi pentru meciuri oferite de persoane publice cunoscute, cum ar fi Mihai Mironică sau Ioana Cosma. Mai mult, ai ocazia de a îți exprima părerea în legătură cu fiecare pont. Pentru fiecare pont corect oferit de ține vei primi un punct în clasamentul lunar, clasament cu premii în valoare totală de 800 lei. Nu este însă singurul concurs găzduit de Intelbet, altele premiindu-te în fiecare lună pentru blogul tău Intelbet sau dacă vei ghici rezultatele la anumite partide de fotbal propuse, acest ultim concurs fiind desfășurat pe pagina de facebook.

 

 

 


COMENTARII

WORDPRESS: 0