Un romașcan lansează bicicleta electrică pentru livrări la domiciliu, la Eurobike 2018

Un romașcan lansează bicicleta electrică pentru livrări la domiciliu, la Eurobike 2018

 

 

Prezent la cel mai mare târg de biciclete din Europa, Eurobike 2018, producătorul român de biciclete electrice BizzeBikes lansează prima bicicletă electrică pentru livrări la domiciliu, produsă în România, la Piatra Neamț. Denumită Bizze Delivery, bicicleta este destinată pieței de livrări la domiciliu din Europa, inclusiv România, anunță reprezentanții companiei.

Co-fondatorul BizzeBikes, romașcanul Ovidiu Teofănescu, anunță în premieră la Eurobike 2018 cel mai nou model de biciclete electrice produs în România: Bizze Delivery. Aceasta este destinată companiilor din industria alimentară care doresc să-și eficientizeze timpii de livrare, să reducă costul de livrare prin intermediul unui mijloc de transport care nu necesita combustibil și, implicit, să adopte un model ecologic de a face business.

„Livrările pe bicicletă au o creștere spectaculoasă în toată Europa și estimez că în viitorul apropiat livrările la domiciliu se vor face în proportie de 80% cu bicicleta. Start-up-uri de succes, precum Foodora, Deliveroo sau Uber Eats, sunt deja prezente în marile orașe europene, validând eficiența unui astfel de sistem de livrare. Prin lansarea Bizze Delivery, bicicleta electrică pentru livrări, venim în întâmpinarea pieței de livrări pe bicicletă, oferind un vehicul special conceput pentru acest serviciu”, menționează co-fondatorul BizzeBikes, Ovidiu Teofănescu.

Pe lângă faptul că este un mijloc de transport ecologic, Bizze Delivery nu necesită deținerea unui permis de conducere, nu trebuie înmatriculată, permițând accesul proprietarilor de afaceri la un segment nou de angajați, un nou tip de livrator, nerestricționat de limita de vârstă ori de deținerea unui permis de conducere. Acesta din urmă poate folosi cu ușurință un vehicul de livrare electric, ce preia cu până la 90% efortul depus pentru deplasare, dublând astfel capacitatea de livrare zilnică, comparativ cu o bicicletă fără motor.

Un avantaj major al Bizze Delivery îl reprezintă costurile de utilizare reduse, spre deosebire de scuter sau automobil. În cazul Bizze Delivery, cheltuielile aferente carburantului, uleiului și ale pieselor de schimb sunt eliminate, iar mentenanța anuală a bicicletei electrice are un cost modest. Având o autonomie de până la 150 de km/zi, o singură bicicletă Bizze Delivery salvează un buget estimat de 1.500 de lei în fiecare lună, care poate însemna salariul angajatului sau poate fi destinat promovării afacerii.

„Prețul unei biciclete electrice pentru livrări pornește de la 1.700 de euro și poate ajunge până la valoarea de 2.600 de euro fără TVA, în funcție de specificațiile tehnice solicitate. Vorbim de un cost de achiziție mult mai mic față de un scuter sau o mașină. Beneficiile sunt numeroase și ne-am bucura să vedem un interes crescut pentru un astfel de produs și în România. Produsul a fost foarte apreciat la EuroBike, BizzeBikes fiind unul dintre puținii producători mondiali de astfel de biciclete dedicate livrărilor. Momentan am contractat precomenzi din Olanda, Germania, Spania și Franța și intenționăm să ne dezvoltăm rețeaua de distribuție în cât mai multe țări europene”, continuă Ovidiu Teofănescu.

Bicicleta electrică Bizze Delivery este limitată la o viteză de 25 km/h, făcând parte din clasa Pedelec, reglementată la nivel european, și poate fi echipată cu GPS pentru controlul întregii flote și cu o gamă variată de cutii, genți și accesorii specifice livrărilor. Așadar, aceasta se adaptează cu ușurință nevoilor individuale ale utilizatorilor, fie că vorbim despre un simplu fast-food, pizzerie sau orice alt tip de restaurant.

www.bizzebikes.com

 

 

 

 


COMENTARII

WORDPRESS: 0