HomeRoman

Transportul local în comun aduce pierderi

Firma Pristyl nu acoperă, din biletele vîndute pentru transportul în comun pe raza municipiului, nici măcar 50% din cheltuieli. Cei mai mulți dintre clienți sînt pensionari, elevi și muncitori.

 

 

Microbuzele firmei Pristyl asigură transportul de călători între toate cartierele orașului. Firma Pristyl are în vedere interesele romașcanilor pentru a ajunge la instituții, supermarketuri, gară și autogară și licee. Încă din luna iunie, firma Pristyl oferă o alternativă de a călători prin Roman în condiții de siguranță, confort și la preț accesibil. Prețul unui bilet este de 1,5 lei, iar microbuzele Pristyl circulă în intervalul orar 5.30 – 19.00 în toate zonele din oraș. Cu toate acestea, primele luni de activitate în domeniul transportului local au adus doar pierderi societății Pristyl.

Numărul clienților a crescut progresiv, de la o lună la alta, dar acum s-a plafonat. La momentul actual, nu acoperim din încasările de bilete nici 50% din cheltuieli. Alocăm sume obținute din activitatea de transport în mediul rural pentru susținerea activității de transport în comun din Roman, pentru că încasările din transportul din mediul urban acoperă numai jumătate din costul motorinei. Vedem această invesție în transportul local din Roman ca pe o șansă de viitor. Dacă, după un an de activitate, transportul în comun se va dovedi tot neprofitabil în municipiu, vom renunța la această activitate„, a spus Ionuț Pricope (foto), managerul firmei Pristyl.

În medie, zilnic, 50 de romașcani apelează la serviciile de transport în comun ale societății, pe cele trei trasee din municipiu. „Un minus al transportului în comun este acela că microbuzele ajung în stații la intervale de minim jumătate de oră. Am concentrat cursele pe anumite intervale orare, pentru a veni în sprijinul elevilor, al pensionarilor și al muncitorilor, însă nici această măsură nu a rentabilizat activitatea. Sperăm să primim solicitări din partea romașcanilor, astfel încît să ne îmbunătățim activitatea de transport local, în folosul clienților„, a mai spus Ionuț Pricope.

Comentarii

WORDPRESS: 7
  • Alex 12 ani ago

    De-as avea o harta, sau o schita, sincer c-as folosi transportul in comun!
    dar nici in oras, n-am vazut nimic cert, nici nu stiam ca exista

  • Nicu 12 ani ago

    Trebuie promovat mai bine. Nu prea stie nimeni de microbuzele firmei.

  • cristina 12 ani ago

    transportul in comun este foarte profitabil…. a fost canva o placere sa faci o plimbare cu autobuzul pe traseul 1, 2, 3, 4, 6, 10,….. sau cand pe traseul 1 sau 2 se putea merge cu autobuse descoperite(decapotabile)…. o alta viata… probabil mai civilizata!…

  • stef 12 ani ago

    e si normal sa mearga pe pierdere.. pretul unui bilet este 1,5 lei si un litru de motorina este6,1 lei… incercati cu pretul la bilet de 2 lei si atunci sa vedeti ca pierderea numai e asa mare…. oricum si cu bilet de 2 lei tot mai ieftin ca la taxi se merge..

  • Netty 12 ani ago

    Un sfat PATRONULUI.
    Sa mearga pe promovare.
    Sa plateasca liceeni, care sa imparta flyere in oras.
    Multi nu cunosc traseele si afla, DOAR cand URCA in microbuz.
    Pretul e OK
    POate ar mai fi o SANSA, procedand in acest mod. Altfel, prevad ca mult nu va mai rezista pe piata. Motive
    1. LIPSA DE PROMOVARE
    2. fiind oras mic, multi nu sunt ” obisnuiti” cu mijlocul in comun
    3. daca facem referire la pensionari, multi nici macar 1.5 ron nu se indura sa dea pe un bilet. Ce sa mai vorbesc de 2 lei. pretul de 1.5 ron mi se pare ok

  • sorin 12 ani ago

    Daca tot te plangi ca nu ai profit lasa pe altii care abia asteapta sa faca profit !Din tot ce stiu esti firma cu cele mai mari preturi la transport.In noiembrie au loc licitatiile de transport in comun, iti doresc sa fii pe ultimul loc !!!!