TOP 4 GREŞELI ÎN TIMP CE STAI PE SCAUN! CITEŞTE ACUM ŞI AFLĂ CUM POŢI SĂ PREVII DURERILE DE SPATE!

TOP 4 GREŞELI ÎN TIMP CE STAI PE SCAUN! CITEŞTE ACUM ŞI AFLĂ CUM POŢI SĂ PREVII DURERILE DE SPATE!

kineto-spate-680x365Din spusele specialistului kinetoterapeut Andreea Broască, șezutul în fața calculatorului sau chiar în bancă, la școală, poate cauza probleme grave la nivelul coloanei vertebrale.

”Multe sunt cazurile în care mi se spune: «Dar țin spatele drept și umerii înapoi, totuși, de ce mă doare?». Ei bine, există câteva greșeli pe care nu le conștientizăm.

  1. Este greșit să crezi că, dacă ții spatele cât mai drept, durerile dispar.
  2. Lucrezi la birou fără să ai suport pentru brațe.
  3. Genunchii îți sunt îndoiți, iar tălpile stau sub scaun.
  4. Stai picior peste picior.

Recomandarea pe care o fac cu privire la această problemă este să păstrăm capul și gâtul drept, fără să îl înclinăm (stânga/dreapta) sau să îl aplecăm, rotim umerii spre înapoi încercând să menținem poziția relaxată, genunchii mereu trebuie să fie puțin mai sus decât nivelul șoldurilor, pentru a favoriza circulația, iar tălpile trebuie să intre în contact cu solul pe toată suprafața. Nu uita de brațe! Atunci când lucrăm la calculator, coatele să fie ușor îndoite și sprijinite pe suprafața de lucru.”

Andreea Broască, specialist kinetoterapeut NeoKINETIC (str. Cuza Vodă, bl. 6A, Roman, Neamț, tel. 0333 108 388)
Studii: Kinetoterapie în afecțiunile aparatului locomotor (Universitatea ”Babeș-Bolyai”, Cluj-Napoca, promoția 2014)
Kinetoterapie și motricitate specială (Universitatea ”Al. I. Cuza”, Iași, promoția 2012)


COMENTARII

WORDPRESS: 0