Top 4 greşeli în timp ce stai pe scaun! Citeşte acum şi află cum poţi să previi durerile de spate!

Top 4 greşeli în timp ce stai pe scaun! Citeşte acum şi află cum poţi să previi durerile de spate!

 

neokinetic 20 - dureri-de-spateDin spusele specialistului kinetoterapeut Andreea Broască, şezutul în faţa calculatorului sau chiar în bancă, la şcoală, poate cauza probleme grave la nivelul coloanei vertebrale.

„Multe sunt cazurile în care mi se spune: «Dar ţin spatele drept şi umerii înapoi, totuşi, de ce mă doare?». Ei bine, există câteva greşeli pe care nu le conştientizăm.

  1. Este greşit să crezi că dacă ţii spatele cât mai drept, durerile dispar.
  2. Lucrezi la birou fără să ai suport pentru braţe.
  3. Genunchii îţi sunt îndoiţi, iar tălpile stau sub scaun.
  4. Stai picior peste picior.

Recomandarea pe care o fac cu privire la această problemă este să păstrăm capul şi gâtul drept, fără să îl înclinăm (stânga/dreapta) sau să îl aplecăm, rotim umerii spre înapoi încercând să menţinem poziţia relaxată, genunchii mereu trebuie să fie puţin mai sus decât nivelul şoldurilor, pentru a favoriza circulaţia, iar tălpile trebuie să intre în contact cu solul pe toată suprafaţa. Nu uita de braţe! Atunci când lucrăm la calculator, coatele să fie uşor îndoite şi sprijinite pe suprafaţa de lucru.”

Andreea Broască, specialist kinetoterapeut NeoKINETIC (str. Cuza Vodă, bl. 6A, Roman, Neamţ, tel. 0333 108 388)
Studii: Kinetoterapie în afecţiunile aparatului locomotor (Universitatea „Babeş-Bolyai”, Cluj-Napoca, promoţia 2014)
Kinetoterapie şi motricitate specială (Universitatea „Al. I. Cuza”, Iaşi, promoţia 2012)

 

 


COMENTARII

WORDPRESS: 0