Telefonia și internetul dau țeapă nemțenilor

În topul reclamațiilor transmise Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor se află cele referitoare la serviciile de telefonie și internet.  Printre sesizările primite în acest an de comisari se numără și cea a unui nemțean care a găsit bucăți de sac într-o pîine.

 

Agenții economici au început cu stîngul anul, convingînd zeci de nemțeni să transmită Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Neamț sesizări și reclamații privind produsele și serviciile oferite. În topul reclamațiilor se află cele privind calitatea și prețul serviciilor de telefonie și internet, precum și cele referitoare la țepe trase de firme „specializate” în izolarea termică a blocurilor.

„Cele mai multe probleme sesizate în prima lună a acestui an se referă la nerespectarea de către furnizorii de internet și telefonie a contractului. Spre exemplu, consumatorii reclamă faptul că parametrii serviciilor de internet nu sînt respectați, ei beneficiind, în realitate, de viteze mult mai mici de transfer decît cele prevăzute în contract. Pe de altă parte, clienții firmelor de telefonie se confruntă cu creșteri inexplicabile ale facturilor sau cu majorări de tarife care nu sînt anunțate în prealabil, dar și cu cazuri în care dealerii refuză să le înlocuiască telefoanele mobile stricate. Alte probleme sesizate în această lună se referă la nerespectarea termenelor de reparații în service ale produselor electronice sau de telefonie, facturi exagerate la energie electrică, precum cazuri în care unele firme de construcții tocmite să efectueze lucrări de izolare termică a blocurilor au încheiat contracte cu locatarii, au încasat bani, au început lucrările și fie nu le-au mai finalizat, fie le-au realizat de mîntuială. De asemenea, în domeniul produselor alimentare am primit o reclamație de la un nemțean care a găsit sfoara unui sac de făină într-o pîine”, a precizat Gelu Moldovanu, comisar șef al CJPC Neamț.

În acest an, CJPC Neamț a înregistrat aproximativ 40 de sesizări și reclamații. Cei care doresc să transmită o sesizare instituției o pot face fie telefonic – la numărul de telefon 0233.217.090, fie prin fax – 0233.219.810. O altă modalitate de sesizare a produselor sau serviciilor de proastă calitate este transmiterea unei reclamații prin intermediul Biroului Unic al Primăriei Roman, unde se poate completa un formular special.


COMENTARII

WORDPRESS: 0