Prima paginăEconomie

Taximetriștii, chemați la Primărie pentru vizarea autorizațiilor

Taximetriștii, chemați la Primărie pentru vizarea autorizațiilor

Dimensiune text

Operatorii de transport public în regim taxi trebuie să-și reînnoiască autorizațiile. Ca în fiecare an, în primele luni ale anului, taximetriștii trebuie să se prezinte la administrația publică locală pentru a dovedi, cu acte, că îndeplinesc criteriile prevăzute de lege pentru a activa în acest domeniu.

Autorizațiile taxi se vor viza până la finalul luni martie. Conform unui comunicat al Primăriei municipiului Roman, în perioada 20 ianuarie – 31 martie se vor viza autorizațiile taxi, conform Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere și HCL nr. 44/2011 privind modificarea HCL nr. 12/2008 privind aprobarea Regulamentului de transport în regim de taxi și în regim de închiriere.

Pentru vizarea autorizației sau autorizațiilor taxi, operatorul de transport în regim de taxi are obligația să dețină un autovehicul cu o vechime corespunzătoare legislației în vigoare și să prezinte, în termenul legal, dosarul care să conțină următoarele documente, în original și copie:
– cerere tip;
– certificat de înmatriculare, cu viză ITP taxi valabilă;
– autorizația de transport;
– autorizația taxi în original;
– certificat de agreare RAR cu viză valabilă;
– declarație pe proprie răspundere că are asigurată activitatea de dispecerizare;
– certificatul de competență profesională pentru manager transport în regim de taxi (pentru transportatorul persoană juridică sau întreprindere familială);
– atestatul profesional al taximetristului, vizat la termen, în cazul transportatorului persoană fizică autorizată;
– cazierul judiciar al transportatorului P.F.A. sau Î.I., respectiv al managerului de transport pentru transportatorul persoană juridică sau Î.F.;
– dovada achitării taxei pentru locul de așteptare clienți (36 euro/vehicul);
– dovada achitării taxei de vizare anuală pentru fiecare autorizație taxi (60 lei/fiecare autorizație taxi).

Dosarul se depune la Biroul Unic din cadrul Primăriei Municipiului Roman, după următorul program: luni – joi între orele 08.00 – 16.30 și vineri între orele 08.00 – 14.00. Autorizațiile vizate se ridică de la același birou, după zece zile de la data depunerii, mai precizează comunicatul Primăriei Roman.

 

 

Partajează articolul

COMENTARII

WORDPRESS: 0