Secretele din cele 75 de pagini care au adus americanii la Roman

Atât conţine documentul prin care investitorilor le-au fost etalate avantajele zonei. Documentul a fost publicat pe un site dedicat administraţiei locale, pentru a fi accesat de toţi cei interesaţi.

Primăria Roman a făcut public documentul de prezentare al municipiului cu care i-a convins pe americanii de la TRW să investească în urbea muşatină. Prezentarea Romanului, cu puncte tari şi puncte slabe, oferte, oportunăţi şi nevoi, se întinde pe 75 de pagini, este în română şi engleză şi ofertă potenţialilor investitori datele de identificare, informaţii despre modul de organizare al adminsitraţiei locale, poziţia geografică şi limitele, zonele funcţionale, serviciile de salubritate, sistemul de alimentare cu apă, canalizare şi epurare, reţelele de gaze, electrice şi cele de telefonice, cablu TV şi internet, precum şi căile de comunicaţii, inclusiv conectare la reţeaua viitoare de autostrăzi.

În document sunt trecute informaţii cu privire la distanţele rutiere faţă de oraşele de graniţă şi faţă de aeroporturi, reţeaua feroviară, mediul economic şi de afaceri, Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „Roman Metropolitan”, structura şi dinamica populaţiei, accesul la educaţie, strategia de dezvoltare a Romanului şi analiza SWOT – analiză care este expusă pe 18 pagini.

Toate informaţiile sunt însoţite de imagini cu principalele investiţii din oraş, hărţi şi extrase din legislaţia locală şi cea naţională prin care sunt sprijiniţi investitorii, în funcţie de dimensiunea investiţiei pe care intenţionează să o realizeze.

În ultima parte a prezentării sunt trecute primele opt priorități de investiţii ale municipiului – reabilitarea Casei Celibidache, a cinematografului Unirea, modernizarea ştrandului, a stadionului Constantinescu Nehoi, găsirea unei destinaţii pentru centrala-ciupercă, înfiinţarea unui centru social la Spitalul Vechi, termoizolarea blocurilor şi modernizarea spitalului – şi sunt prezentate platformele de la Polirom şi de la Umaro, ce ar putea fi zone de interes pentru investitori.

„Cu această prezentare am atras americanii la Roman, pentru a deschide fabrica de la TRW. Când am susţinut-o în faţa investitorilor, am observat că aceştia îşi notau pe agendă anumite informaţii care le-au atras atenţia. Ulterior, aceste informaţii au fost analizate şi verificate, astfel că ne-au testat şi sinceritate şi deschiderea faţă de ei. Este o prezentare care ne-a dus către succes”, a spus Laurenţiu Dan Leoreanu, primarul municpiului Roman.

Cei care vor să afle informații despre proiectele de investiții pe care le are Romanul la acest moment pot accesa link-ul: http://www.administratie.ro/docs/2003.ppt


COMENTARII

WORDPRESS: 0