Se reorganizează traseele de transport public în comun

Se reorganizează traseele de transport public în comun

Locurile de agrement sunt pregătite pentru romașcani
Elena Udrea este în vizită la Roman
Ambient și Andronic se bat pentru locul I în campionatul municipal

 

Administrația publică locală „a fost luată cu asalt” de solicitările cetățenilor care doresc să folosească transportul public în comun, dar traseele care sunt concesionate către transportatori nu cuprind și zonele în care aceștia locuiesc. Traseele 1, 2, 3 și 5 au fost aprobate în 2008, însă abia acum numărul solicitărilor pentru transportul public în comun au început să crească, astfel încât conducerea Primăriei municipiului Roman spune că, dacă vor exista alte propuneri de rute, operatorul poate propune modificarea traseelor actuale.

În această vară, operatorul care asigura transportul de persoane pe traseele 2 și 3 a renunțat la contract, considerând că nu este rentabil, traseele acestea și traseul 5 fiind, ulterior, preluate de o altă firmă, care a achiziționat microbuze moderne, ce au început să ruleze de pe 30 noiembrie pe rutele aprobate în Consiliul Local.

„Nu am discutat deocamdată cu operatorul care gestionează cele trei trasee noi care au intrat în funcțiune, însă, din reacțiile pe care le-am primit de la cetățeni, avem un feedback pozitiv momentan. Sigur, trebuie să gândim și alte trasee, reorganizarea acestor trasee, însă acest lucru trebuie să se facă în colaborare cu operatorul, pentru a crea un maxim de eficiență și vom încerca să acoperim și zonele care, în momentul de față, nu sunt acoperite”, a declarat primarul Lucian Micu.

Cele mai multe solicitări au venit din partea cetățenilor care locuiesc în cartierul Muncitoresc și în cartierul Danubiana, pentru care cele mai apropiate stații de așteptare sunt la Școala „Costache Negri”, respectiv la Clubul Petrotub.

Un bilet pe traseele de transport public în comun din Roman costă 2 lei. Pe traseele 2, 3 și 5, microbuzele ajung în stații, în timpul săptămânii, din 10 în 10 minute, în timp ce pe traseul 1 transportatorul asigură venirea microbuzelor la o diferență de 30 de minute.

 

 

 

 


COMENTARII

WORDPRESS: 1
  • Ar fi bine daca s-ar monta niste indicatoare si statii acoperite acolo unde opresc toate aceste microbuze. Acum nu exista o marcare bine definita a acestor statii si calatorii nu stiu unde sa astepte. De exemplu, in zona Garii CFR nu stii unde sa stai si sa astepti microbuzul!!!

  • error: Content is protected !!