Romașcanii vor putea alege între ApaServ Neamț și ApaVital Iași

Romașcanii vor putea alege între ApaServ Neamț și ApaVital Iași

 

 

La ședința ordinară din luna februarie a Consiliului Local Roman, aleșii locali și cetățenii care au luat parte la dezbateri au putut urmări o prezentare a companiei de apă și canalizare ApaVital Iași. Acum, conducerea administrației publice locale intenționează să-i invite și pe reprezentanții operatorului actual, ApaServ Neamț, să vină cu propria viziune despre ceea ce au făcut și doresc să facă pentru municipiu.

„În ședința de la sfârșitul lunii februarie, am invitat operatorul de apă și salubritate ApaVital de la Iași, pentru a face o prezentare în cadrul Consiliului Local a acestei companii și mi-am propus ca, pentru luna martie, să invit și reprezentanții companiei județene ApaServ pentru a face și aceștia o prezentare și a ne răspunde la o serie de întrebări pe care le avem vizavi de activitatea acestei companii, astfel încât, în viitor, să avem toate elementele necesare pentru a lua decizia cea mai bună pentru Roman și pentru romașcani”, a declarat primarul Lucian Micu.

Acesta mai spune că, în luna aprilie, vrea ca, împreună cu cei 21 de consilieri locali și jurnaliștii romașcani, să viziteze și compania ApaVital Iași: „De asemenea, îmi propun ca, după sărbătorile pascale, împreună cu Consiliul Local și cu dumnevoastră, reprezentanții presei din municipiul Roman, să efectuăm o vizită de lucru la ApaVital, în Iași, pentru a avea o idee cât mai amplă în ceea ce privește activitatea acestei companii și să vedem în ce măsură activitățile pe care le efectuează această companie sunt cele în măsură să satisfacă nevoile și exigențele cetățenilor municipiului Roman”.

Prezenți la Roman, reprezentanții ApaVital Iași au explicat că, la fel ca și în Neamț, tariful perceput este unul unic, de  6,72 lei pentru apă și canal. Ca element de noutate, aceștia au precizat că dispun de un call center – cu număr gratuit (0232.969) – ce funcționează în regim non-stop, de unde se pot obține informații despre serviciile de care beneficiază, întreruperi programate, avarii sau facturare, precum și mai multe dispecerate pentru semnalarea avariilor, care funcționează tot 24 de ore din 24. ApaVital este cel de-al treilea operator regional din țară, după Constanța și Cluj Napoca. Decizia despre eventuala schimbare a operatorului de servicii de apă și canal se poate lua doar de către Consiliul Local Roman.

 

 


COMENTARII

WORDPRESS: 2
  • sa fie apa de oriunde. un distribuitor corect si interesat de starea infrastructurii. sa bage bani si in modernizare nu numai in buzunare!

  • Foarte bine.Sa se factureze apa ca si gazul si electricitatea dar sa fie apometrele la vedere,pe casa scarii,nu in casa si fiecare declara câți metri de apa doreste.