Romaşcanii au prins gustul promoțiilor

În topul cumpărăturilor „la promoţie” se află electrocasnicele şi produsele IT şi de comunicaţii.

Pe 21 noiembrie, în „vinerea neagră” a tăierilor de preţuri, romaşcanii s-au înghesuit în magazinele care au anunţat promoţii. Cele mai aglomerate au fost, ca de fiecare dată, magazinele care vând electronice, aparatură electrică şi electrocasnică. Deşi cele mai multe firme „au furat startul” şi au început promoţiile cu câteva zile în urmă, unele chiar de o săptămână, vânzările au atins punctul maxim vineri, în ziua cunoscută în toată lumea drept „black friday”.

„Am avut vânzări mai mari decât în orice altă zi obişnuită a anului. Astfel de promoţii prind foarte bine la public. Reducerile sunt consistente, la unele produse ajung şi la 70% din preţul iniţial”, a spus Andrei Buzenchi, directorul magazinului Altex din Roman.

Produsele cele mai vândute de Black Friday au fost cele din categoria electrocasnicelor mari, televizoare, maşini de spălat, dar şi cele din categoria IT şi comunicaţii, laptopuri, tablete şi telefoane.


COMENTARII

WORDPRESS: 0