Proiect de succes, aştept sponsori

Dimensiune text

Conducerea Școlii „Vasile Alecsandri” caută sponsorizări pentru continuarea proiectului de integrare a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale „Diferiţi, dar egali”. Finanţarea ar urma să asigure costurile legate de masa de prânz pentru 20 de copii.

Conducerea Școlii „Vasile Alecsandri” caută sponsori pentru a putea continua şi în anul şcolar 2014 – 2015 proiectul „Diferiţi, dar egali”. Proiectul în cadrul căruia s-a înfiinţat un after-school pentru elevii cu cerinţe educaţionale speciale a fost demarat la începutul anului şcolar trecut, fiind câştigătorul unui concurs de proiecte iniţiat de Raiffeisen Bank. Grantul oferit câştigătorului a asigurat funcţionarea centrului pe perioada anului şcolar 2013 – 2014.

„Pentru a putea continua proiectul, avem nevoie de sponsorizare care să acopere cheltuielile cu masa de prânz pentru 20 de copii. Activităţile educative şi cele extraşcolare de care beneficiază copiii în cadrul centrului sunt acoperite, în regim de voluntariat, de profesori şi de elevi din şcoală. În proiect am avut, în anul şcolar trecut, 34 de copii. Pentru 14 dintre ei, familia şi-a permis să suporte cheltuielile pentru masa de prânz. 20 de copii proveneau din familii cu venituri mai mult decât modeste. Faptul că aceşti copii au rămas în şcoală şi după încheierea programului obligatoriu a însemnat un câştig imens pentru ei. Au participat la activităţi remediale, educative, activităţi extraşcolare, toate având drept scop mai buna lor integrare în clasă, în şcoală, în final în societate”, a spus profesoara Maria Campău, directorul Școlii „Vasile Alecsandri”.

Bilanţul proiectului „Diferiţi, dar egali”, la un an de la implementare, demonstrează că proiectul a fost un succes. „Toţi cei 34 de copii care au fost implicaţi în proiect au evoluat favorabil. Toţi au obţinut rezultate mult mai bune la şcoală, au promovat la toate materiile şi s-au integrat mai bine în colectiv. Existenţa acestui centru în şcoala noastră i-a făcut pe toţi elevii noştri să-şi schimbe atitudinea faţă de copiii cu cerinţe educaţionale speciale. După ce au stat lângă ei şi i-au ajutat la activităţile dezvoltate în cadrul centrului, voluntarii au devenit mai deschişi, iar atitudinea lor s-a propagat către colegii lor de clasă, către toţi elevii din şcoală. Activitatea din acest an a proiectului s-a încheiat cu o excursie, la care au participat atât beneficiarii proiectului, cât şi voluntarii. Excursia ne-a dovedit că, într-un an de zile, am sudat o echipă, în care s-au şters diferenţele”, a spus profesoara Cristina Aruxandei, director adjunct al Școlii „Vasile Alecsandri”.



Articol mai nou

COMENTARII

WORDPRESS: 0