Prima paginăSocial

Primăria Roman le va trimite somații pe e-mail romașcanilor

Primăria Roman le va trimite somații pe e-mail romașcanilor

Dimensiune text

Primăria municipiului Roman va putea transmite cetățenilor mai multe dintre documentele solicitate în format electronic. La începutul acestei săptămâni, a fost lansat în consultare publică un proiect de hotărâre privind procedura de comunicare a actelor administrative fiscale, a actelor de executare și a altor acte emise de organul fiscal local prin mijloace electronice de transmitere la distanță.

Între documentele care vor putea fi eliberate astfel se numără: decizii de impunere, declarații fiscale, decizii de restituire, înștiințări de plată, procese verbale de constatare a contravențiilor, titluri executorii, somații și altele. Astfel, documentele vor putea fi eliberate romașcanilor în format electronic, pe un e-mail furnizat de aceștia sau pe site-ul municipalității, unde va fi funcționa un portal special.

Prin intermediul acestui portal ar urma să fie disponibile romașcanilor și alte servicii online în relația cu Primăria Roman: plata electronică de taxe și impozite, înregistrare online de sesizări, cereri de eliberare a certificatelor de atestare fiscală, a certificatelor de urbanism ori pentru emiterea autorizației de construire, pentru tichete de parcare sau abonamente tip riveran, pentru legitimație de transport public local și altele.

„Actele administrative fiscale, actele de executare și alte acte emise de organul fiscal local comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distanță sunt valabile și opozabile contribuabililor sau terților fără semnătura olografa și ștampila conducătorului organului fiscal, însă vor purta semnătura electronică extinsă bazată pe un certificat calificat”, se arată în proiectul Primăriei Roman.

Proiectul și lista completă a actelor care vor face obiectul acestei proceduri sunt disponibile pe site-ul Primăriei Roman, la acest link, el urmând a face obiectul dezbaterii în cadrul Consiliului Local, într-o ședință viitoare.

Propunerile, sugestiile și opiniile persoanelor interesate cu privire la acest proiect pot fi depuse până la data de 27 ianuarie, la Biroul Unic din cadrul Primăriei Municipiului Roman sau pe adresa de e-mail: ditl@primariaroman.ro.

 

 

 

COMENTARII

WORDPRESS: 0