Nu se percep penalități pentru facturile la energie electrică

Dimensiune text

Facturile pentru consumul de energie electrică se distribuie cu dificultate, cu întârzieri din luna august. Reprezentanții E.ON vor recalcula perioada în care nu se vor percepe penalități. La țară, facturile sunt lăsate la vecini, la magazin sau la bar, pentru că distribuitorilor le este greu să identifice domiciliul abonaților.

Mai mulți cetățeni din mediul rural au reclamat faptul că facturile aferente consumului de energie electrică au ajuns cu mare întârziere și nu au ajuns la domiciliul clienților, ci la magazinele sau barurile din sat. Situațiile de acest tip s-au înregistrat după ce compania E.ON a apelat, începând cu luna august a acestui an, la serviciile firmei Total Post. Până atunci, facturile erau aduse acasă de poștași, iar plata se făcea, de cele mai multe ori, direct factorului poștal.

”Având în vedere dificultăţile obiective, de început, întâmpinate de Total Post în distribuirea facturilor, în mod deosebit în mediul rural, precum şi sesizările clienţilor noştri,  E.ON Energie România a luat decizia de a prelungi termenul pentru achitarea facturilor distribuite în luna august. Totodată, nu se percep penalităţi sau majorări de întârziere pentru aceste facturi, procesul de preavizare pentru neplată urmând a fi decalat.

Compania noastră depune toate eforturile pentru corectarea disfuncţionalităţilor apărute, astfel ca procesul de distribuire a facturilor să se deruleze în parametri optimi”, a afirmat Sorin Munteanu, purtătorul de cuvânt al E.ON România.

Reprezentanții companiei E.ON susțin că dificultăţile au fost generate, în principal, de faptul că adresele de corespondenţă pentru o parte a clienţilor, în special în mediul rural, conţin doar denumirea localităţii, fără referiri la nume de stradă  sau număr de imobil. În plus, sunt şi situaţii în care denumirile sau numerotarea unor străzi au fost schimbate, iar modificările nu au fost aduse la cunoştinţa furnizorului de energie electrică. O altă problemă este aceea că într-o singură localitate sunt abonați care au același nume și prenume.

”De aceea, îi rugăm pe clienţii la care adresa de corespondenţă înscrisă pe factură nu este în concordanţă cu adresa actuală să ne contacteze în vederea actualizării datelor de contact. Reamintim consumatorilor că, în cazul în care nu primesc facturile în intervalul obişnuit, sunt rugaţi să le solicite utilizând unul din canalele de comunicare puse la dispoziţie de compania noastră. Astfel, telefonic – de luni până vineri – se pot adresa Centrului de Servicii Clienţi, între orele 08.00 şi 20.00 la numerele de telefon 0801 000 366 sau 0265 200 366. Factura curentă poate fi solicitată şi prin e-mail – la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro, fax – la numărul: 0265 200 367 sau poștă- la OP1, CP 10 Târgu Mureş”, se arată într-un comunicat remis Ziarului de Roman.

Prin crearea unui cont client pe site-ul E.ON Myline (http://www.myline-eon.ro), consumatorii pot vizualiza informaţii referitoare la facturile emise – număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă -, precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.

Plata facturilor se poate face, acum, la punctele Pay-Point, disponibile și în mediul rural, la bancă sau prin sistem de plată online.


COMENTARII

WORDPRESS: 0