Prima paginăActualitateRoman

Mulți dintre romaşcani sunt nemulțumiți de funcționarii Primăriei

Dimensiune text

Romaşcanii pot să-şi exprime părerea cu privire la activitatea angajaţilor Primăriei prin completarea unui chestionar. Acest lucru se poate face până la sfârşitul anului. Până acum, peste 160 de persoane au dat un feedback Primăriei. 

Primăria a demarat, la începutul anului, un proces de sondare a opiniei publice, pentru a afla părerea romaşcanilor despre activitatea funcţionarilor publici din cadrul instituţiei. Acest chestionar a fost publicat pe site-ul instituţiei şi poate fi completat online sau la Biroul Unic din instituţie.

Până la sfârşitul lunii martie, 105 persoane au răspuns la acest chestionar, iar în al doilea trimestru au fost 57 de persoane care şi-au exprimat opinia cu privire la activitatea funcţionarilor publici.

În urma analizei datelor din perioada aprilie – iunie, a reieşit că 91,1% dintre cei care au răspuns întrebărilor sunt persoane active, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 60 de ani, 56,1% fiind bărbaţi. Peste 90% dintre respondenţi s-au adresat Primăriei Roman, în ultimul an, fie pentru obţinerea de informaţii, fie pentru rezolvarea unor chestiuni. 57,9% dintre cei care au avut treabă la Primărie au aşteptat mai puţin de 30 minute pentru a li se rezolva problema. Din aceştia, 28,1% au spus că au aşteptat mai puţin de un sfert de oră. Alţi 17,5% au aşteptat între 30 şi 60 de minute, în timp ce 19,35% susţin că au stat peste o oră.

Pentru a lua legătura cu angajaţi ai primăriei, peste 68,5% au preferat să vină la sediul instituţiei, 12,3% au folosit una dintre adresele de e-mail, 8,8% au dat un telefon, iar peste 10% nu a răspuns la această întrebare.

În ceea ce priveşte atitudinea funcţionarilor, 54,4% dintre cei chestionaţi consideră că angajaţii au fost politicoşi şi serviabili, 21,1% – că au fost indiferenţi şi expeditivi, iar 22,9% – că funcţionarii au fost nepoliticoşi. Aproape 95% dintre respondenţi au susţinut că nu li s-au cerut foloase necuvenite pentru rezolvarea solicitărilor.

Aproximativ 67% sunt mulţumiţi sau foarte mulţumiţi de relaţia cu administraţia locală, în general, şi aproape 67% se declară mulţumiţi şi de răspunsul primit de la Primărie. În ceea ce priveşte sesizările, 57,9% s-au declarat mulţumiţi şi foarte mulţumiţi de răspuns şi atitudine.

Cetăţenii care au completat chestionarul referitor la activitatea Primăriei municipiului Roman au oferit şi câteva sugestii de îmbunătăţire a vieţii în oraş. În general, oamenii vor eliminarea grupurilor de infractori minori, schimbarea atitudinii unor funcţionari, reabilitarea cinematografului Unirea, curăţenia unor zone periferice, eliminarea birocraţiei şi noi locuri de joacă.

La chestionar se poate răspunde on-line sau prin tipărirea documentului şi depunerea acestuia în urna amenajată în holul central al Primăriei. Chestionarul va fi disponibil pe tot parcursul anului 2015.

COMENTARII

WORDPRESS: 0