Fiscul modifică programul de lucru al ghișeului unic

Fiscul modifică programul de lucru al ghișeului unic

Dimensiune text

 

Administrația Județeană a Finanțelor Publice (AJFP) Neamț informează că, în contextul răspândirii infecției cu coronavirusul COVID-19, programul de lucru cu publicul realizat prin intermediul ghișeului unic se va desfășura, începând cu data de 16 martie 2020, în intervalul orar 9.00 – 12.00.

De asemenea, AJFP Neamț reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță. Astfel, pentru depunerea declarațiilor fiscale, pot fi folosite următoarele servicii electronice oferite de ANAF și MFP: Spațiul Privat Virtual (SPV), disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro (pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice) și depunerea on-line. Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice .

Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro , utilizând certificate digitale calificate.

Formularele/declarațiile fiscale care nu se pot transmite pentru moment electronic pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat. Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile la următorul link: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.htm .

Pentru efectuarea plăților, pot fi folosite serviciile oferite de terți: Internet banking sau www.ghiseul.ro .

Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60.

Contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual pot obține informații în scris prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu, de unde pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscală proprie. Contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual pot obține informații în scris prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției, de unde pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.

 

 



COMENTARII

WORDPRESS: 0