Facturi E.ON aruncate pe câmp

În loc să ajungă la destinatarii din Săbăoani, facturile E.ON au fost aruncate pe câmp. Documentele au fost găsite din întâmplare, duse la Primărie şi distribuite, apoi, de viceprimar.

Zeci de facturi ale E.ON România au fost găsite de câţiva copii care se jucau pe un câmp din Săbăoani. Unele dintre documentele cu datele personale ale destinatarilor au fost luate de vânt şi duse mai departe, iar cele rămase au ajuns la Primăria Săbăoani, după ce facturile au fost luate de săteni de la copii. „Am văzut că erau nume ale oamenilor din sat, care locuiesc pe diferite străzi. Dacă noi nu plătim factura la timp, angajaţii E.ON vin imediat şi ne lasă fără curent, dar pentru acest tratament nu va plăti nimeni”, a spus unul dintre săteni.

facturi 01Problemele cu livrarea facturilor au apărut din vara acestui an, după ce compania E.ON a semnat contract pentru livrarea facturilor aferente consumului de energie electrică şi gaze naturale cu firma Total Post, renunţând, astfel, la contractul cu Poşta Română.

După ce mulţi nemţeni au primit facturile după data scadenţei, la barul din sat sau de la vecini, se pare că angajaţii Total Post au adoptat o nouă metodă de distribuţie: să lase plicurile la una dintre intrările localităţii. Coordonatorul zonal al firmei de distribuţie nu a reuşit să ofere o explicaţie cu privire la cele întâmplate, afirmând că nu cunoaşte situaţia. „Săbăoani este o zonă uşoară. Adresele sunt complete, cu străzi şi cu numere. Nu ştiu ce s-a întâmplat. Obligaţia agenţilor, în caz că nu găsesc adresa, este să vină cu plicurile înapoi la sediu. Vom face verificări şi vom lua măsuri”, a spus Valentin Dumea, coordonatorul local al Total Post.

Primarul comunei Săbăoani îl contrazice pe Valentin Dumea. „Reprezentanţii firmei cunosc situaţia. Chiar eu am vorbit cu un domn care mi-a zis că, dacă vede un singur plic de la E.ON, îl mănâncă de faţă cu noi. Noi îl aşteptăm cu o sacoşă de plicuri, cred că nu-i va mai fi foame prea curând. Ar fi fost mai multe, dar viceprimarul a împărţit o parte din facturi oamenilor”, a afirmat primarul Valeria Dascălu. Șeful administraţiei locale din Săbăoani a povestit şi cum persoanele mai în vârstă vin şi se plâng că nu primesc facturile, iar angajaţii primăriei îi ajută cu informaţii accesând site-ul E.ON sau telefonând la callcenter.


COMENTARII

WORDPRESS: 0